پایگاه خبری وب زوم
جمعه 31 فروردین 1403
کد خبر: 1007
پ

احتمال استفاده از دوربین پاپ‌آپ در عضو جدید خانواده گلکسی A

بر اساس رندری که به تازگی از گوشی آینده سامسونگ منتشر شده، احتمال استفاده از دوربین پاپ‌آپ در عضو جدید خانواده گلکسی A شدت می‌گیرد.

 در طی زمان‌های مختلف ترند‌های متنوعی در دنیای فناوری شکل می‌گیرد که هر از چند گاهی سر و صدای زیادی به پا می‌کند. شرکت‌ها نیز به سرعت از این ترند‌ها در دستگاه‌های خود استفاده می‌کنند، زیرا در آن زمان مشخص این ویژگی‌های جدید از سوی خریداران بیشتر درخواست می‌شود.

ترند‌های جدید و متنوع در دنیای ساخت تلفن هوشمند نیز وجود دارد. تاکنون افراد مختلفی وجود داشته‌اند که ترند‌های جدیدی را به این صنعت تزریق کرده‌اند. گاهی اوقات به دلیل خواسته بیشتر کاربران این ترند‌ها به ویژگی‌های اصلی یک دستگاه تبدیل می‌شوند.

اکنون مدتی است که موج جدیدی برای افزایش میزان نسبت صفحه نمایش به بدنه راه افتاده است. در این ترند شرکت‌ها سعی دارند به طرق مختلف صفحه نمایش دستگاه خود را بیشتر کنند. به همین منظور طراحی‌های مختلفی انجام شده است که از حفره درون صفحه نمایش تا دوربین زیر نمایشگر را شامل می‌شود. اما یکی از محبوب‌ترین‌های این ترند، دوربین پاپ‌آپ است که با مکانیزم کشویی خود توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

جدیدترین رندر منتشر شده از گوشی آینده سامسونگ با دوربین پاپ‌آپ

سامسونگ در گذشته سعی کرده است، دوربین‌های قابل رویت در تلفن‌های هوشمند خود استفاده کند، اما تلاش بعدی آن ممکن است کمی آشنا به نظر برسد. به تازگی مشهورترین افشاگران دنیای فناوری رندر‌های جدیدی از یک دستگاه منتشر کرده اند که ادعا می‌شود گوشی آینده سامسونگ و از نسل گلکسی A است. نکته جالب این گوشی استفاده از دوربین پاپ‌آپ در طراحی آن است.

در واقع طراحی جدید این دستگاه شبیه به گوشی OnePlus 7 Pro با دوربین پاپ‌آپ معروفش است. شما برای داشتن یک صفحه نمایش با نسبت بالا، باید کمی برای بیرون آمدن دوربین از بدنه صبر کنید. هنوز بسیاری از اطلاعات نامعلوم باقی مانده است، اگرچه قسمت پشتی رندر به ما می‌گوید که این یک گوشی میان‌رده است، زیرا در طراحی آن از یک حسگر اثر انگشت سنتی استفاده شده و قرار نیست آن را زیر صفحه نمایش ببینیم. همچنین ما می‌توانیم دوربین‌های سه‌گانه دستگاه را نیز در پشت رندر آن مشاهده کنیم. صفحه نمایش ۶.۵ اینچی دستگاه در واقع نقطه فوت آن است.

با توجه به کمبود جزئیات منتشر شده ما انتظار نداریم که دستگاه مذکور به زودی رونمایی شود. اما همین رندر‌ها ثابت می‌کند که این شرکت در حال تلاش برای بیشتر کردن نسبت صفحه نمایش دستگاه‌های خود است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال دیدگاه