پایگاه خبری وب زوم
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
کد خبر: 1023
پ
مدیر روابط عمومی تپسی اعلام کرد;

پنج هزار وام دو میلیون تومانی برای رانندگان فعال تپسی

نگار عرب، مدیر روابط تپسی گفت این شرکت امکان ارائه پنج هزار وام دو میلیون تومانی برای رانندگان فعال خود فراهم کرده است. پیش از این نیز تپسی برای ارائه وام به هزار راننده فعال خود فراخوان داده بود .

عرب در گفتگوبا وب زوم درباره اقدامات تپسی در ایام کرونا برای رانندگان و مسافران گفت: از اسفند ماه که این بیماری شروع شد اولین اقدام تپسی ارائه آموزش و اطلاع رسانی های اصول بهداشتی به راننده ها و مسافران بود. در همان ایام تپسی با همکاری برند اکتیو از شرکت گلرنگ مواد ضدعفونی کننده برای راننده ها در تهران تهیه و بین آنان توزیع کرد. آن زمان مواد و اقلام ضدعفونی کننده کم بود و نمی توانستیم در دیگر شهرها این کار را انجام دهیم ولی در تهران توانستیم چند روز ایستگاه های ون گذاشتیم که راننده ها مراجعه می کردند و ژل ضدعفنونی و دستکش دریافت می کردند. 
او با ییان اینکه با شیوع بیماری کرونا و خانه نشینی مردم تعداد سفرها کاهش پیدا کرد و به تبع آن درآمد راننده ها هم کاهش یافت گفت: برای جبران این وضعیت ما سعی کردیم وام های برای راننده ها از طرق مختلف تهیه کنیم. آن زمان کمپین کنار هممیم از سوی سازمان فناوری اطلاعات راه افتاد که تپسی در کنار آن کمپین قرار گرفت و از آن طریق امکان ارائه وام برای تعدادی از راننده ها فراهم شد. ما برای حدود 1000 نفر از راننده هایی که فعال تر بودند فراخوان کردیم. علاوه بر این اعلام کردیم اگر راننده ای دچار کرونا شده باشد وام دو میلیونی دریافت می کند تا بخشی از خسارتی که به دلیل عدم فعالیت متحمل شده جبران شود.
مدیر روابط تپسی همچنین اعلام کرد که این شرکت اکنون امکان ارائه پنج هزار وام دو میلیون تومانی برای رانندگان فعال خود فراهم کرده است. 
او درباره اقدامات تپسی برای مسافران نیز گفت: تپسی بعد از تعطیلات عید سرویس جدیدی به اسم همیار اضافه کرد. از آنجا که مردم ترجیح می دهند در خانه بمانند بریون نروند به سرویسی برای خرید مایحتاج خود نیاز دارند، سرویس همیار تپسی به نوعی دستیار شخصی خرید محسوب می شود که نسخه اولیه آن را بعد از تعطیلات نوروز زدیم و نسخه دوم این هفته ارائه می شود  که مقداری تکمیل تر و امکانات جدیدی به آن اضافه شده است. 
عرب افزود: علاوه بر این تپسی سرویس سپید را هم به خدمات خود اضافه کرده است. ما بخشی از ناوگان را علاوه بر آموزش هایی که داده بودیم تجهیزتر کردیم مثلا حفاظی بین راننده و مسافر کشیدیم تا فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود. همچنین راننده موظف است به ازای هر مسافر که می خواهد سوار شود از ماشین پیاده شود، دستگیره ها و داخل ماشین را ضدعفونی کند و بعد مسافر سوار شود.
به گفته عرب این سرویس فعلا در بخشی از ناوگان تهران فعال شده و در صورت استقبال مسافران در شهرهای بزرگ هم اضافه خواهد شد. 
او همچنین خبر داد که سرویس پیک نیز به زودی به خدمات تپسی اضافه خواهد شد که سرویس حمل اقلام و مرسوله خواهد بود.
عرب در توضیح خدمات این سرویس گفت: وقتی سرویس همیار راه اندازی شد ما گفتیم کاربران علاوه بر خرید می توانند بار نیز جابه جا کنند اما الان می خواهیم این دو سریس را از هم جدا کنیم یعنی همیار به خرید بپردازد و سرویس جداگانه ای برای پیک بار با ماشین داشته باشیم که پیش بینی می کنم این سرویس این هفته اضافه شود. 

 

کلید واژه : استارت آپ کرونا تپسی
ارسال دیدگاه