پایگاه خبری وب زوم
جمعه 31 فروردین 1403
کد خبر: 1073
پ

رقیب ایرانی«کندی کراش »به بازار آمد

اگر به بازی‌هایی مانند candy crush علاقه مندید بهتر است نمونه ایرانی این بازی را که جذاب‌تر نیزهست امتحان کنید. بازی «باغ نگار» علاوه بر اینکه یک جورچین محسوب می‌شود، ساختار داستانی دارد و عملاً شما با قرار دادن میوه‌ها در کنار یکدیگر، هم امتیاز جمع‌آوری می‌کنید و هم به شخصیت اصلی این بازی کمک می‌کنید تا به هدفش برسد.

شخصیت اصلی این بازی پسری به‌نام ارسطو است که برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش، نگار تصمیم گرفته یک باغ متروکه را آباد کند تا نگاه دختر و پدرش نسبت به وی تغییر کند. ارسطو تصمیم گرفته تا پس از آباد کردن باغ، نام آن را باغ نگار بگذارد و علاقه‌اش را به وی نشان دهد. شما در این مأموریت می‌توانید به ارسطو کمک کنید تا بهترین چیدمان و گلکاری را در باغ انجام دهد. هربار که ارسطو مأموریت خود را بدرستی انجام دهد، شما ستاره دریافت می‌کنید و می‌توانید ادامه بازی را راحت‌تر انجام دهید. مأموریت‌های محوله برای آباد کردن باغ از خرید گل و گیاه و درخت تا مبلمان‌های مختلف، ظروف، فرش، پادری و... را شامل می‌شود.
همچنین شما باید وسایل قدیمی و کهنه را دور بریزید و قبل از هر چیز تلاش زیادی برای رفع موانع موجود داشته باشید. البته برای خرید هریک از وسایل نیاز به پول دارید و این مبلغ هم از طریق انجام موفقیت‌آمیز جورچین‌ها انجام می‌گیرد.
گفتنی است همچون بازی candy crush در این بازی هم باید میوه‌های مشابه را کنار همدیگر قرار دهید تا منفجر شوند و شما امتیاز کسب کنید. البته بهتر است که بازی را بیشتر از پایین جدول انجام دهید تا زودتر میوه‌ها از بین بروند و شما امتیاز بیشتری به دست بیاورید. در این بازی، آیتم‌های کمکی مانند چکش هم وجود دارد که شما گاه می‌توانید برای ترکاندن میوه‌ها و کسب امتیاز بیشتر از آنها بهره بگیرید. با استفاده از بمب‌های انفجاری مانند شیشه‌های نوشابه و بادبادک هم می‌توانید امتیازهای بالایی کسب کنید و هرچه زودتر با آباد کردن باغ به ارسطو کمک کنید تا به نگار برسد. این بازی که گرافیک جذاب و گیرایی دارد را می‌توانید به طور رایگان از کافه بازار بارگذاری کنید.

منبع: ایران آن لاین

ارسال دیدگاه