پایگاه خبری وب زوم
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
کد خبر: 10761
پ

تبلت اوپو Pad Air احتمالاً با نمایشگر ۱۰٫۳ اینچی و تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ در چین معرفی خواهد شد

براساس گزارشی جدید، انتظار می‌رود تبلت Pad Air با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۸۰، نمایشگر ۱۰٫۳ اینچی LCD و بلندگوی چهارگانه در بازار چین معرفی شود.

 

اوپو به‌تازگی با معرفی اوپو پد در چین، وارد بازار تبلت‌ها شده است. این تبلت از 5G پشتیبانی می‌کند و به صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی ۱۲۰ هرتزی LCD و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز است. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد این شرکت مشغول‌ کار روی تبلت میان‌رده‌ی جدیدی برای بازار چین است. این دستگاه Pad Air نام دارد و در سکوت خبری برای پیش‌سفارش در چین دردسترس قرار گرفته است.

تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد اوپو Pad Air از قلم اوپو Oppo Pencil پشتیبانی می‌کند و از دوربین تکی پشتی بهره می‌برد. همچنین، امکان دارد این شرکت لوازم جانبی مثل کیبورد تاشو برای این محصول معرفی کند. اوپو هنوز جزئیات فنی این تبلت را تأیید نکرده؛ اما Digital Chat Station مشخصات مهم این دستگاه را فاش کرده است.

اوپو Pad Air

مشخصات اوپو Pad Air براساس شایعات

به گزارش Gizmochina و به‌ نقل از Digital Chat Station، تبلت آینده‌ی اوپو از صفحه‌نمایش ۱۰٫۳۶ اینچی LCD با وضوح ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره خواهد برد. این محصول همچنین به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ مجهز خواهد بود که نشان می‌دهد از شبکه‌های 4G پشتیبانی خواهد کرد.

اوپو Pad Air

انرژی لازم برای کار با اوپو Pad Air را باتری ۷۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸ وات تأمین می‌کند. گفتنی است از دیگر ویژگی‌های این تبلت بلندگوهای چهارگانه با پشتیبانی از دالبی اتموس است. منبع این گزارش مدعی شده است اوپو Pad Air با قیمت ۱۴۷ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.همچنین، وی اشاره کرده است برندهای رقیب اوپو نیز تبلت‌های جدیدی در این بازه‌ی قیمتی برای بازار چین معرفی خواهند کرد.

منبع: زومیت

کلید واژه : اوپو تبلت اوپو
ارسال دیدگاه