پایگاه خبری وب زوم
شنبه 1 اردیبهشت 1403
کد خبر: 11485
پ

بلومبرگ: اپل واچ سری 8 و SE 2 تغییرات بزرگی نسبت به نسل‌های قبل نخواهند داشت

خبرنگار بلومبرگ در گزارشی تازه اطلاعات جدیدی را درباره اپل واچ سری 8 و نسل دوم اپل واچ SE منتشر کرده است. او می‌گوید تراشه S8 نسبت به تراشه S7 چندان سریع‌تر نخواهد بود و مدل SE هم با اندازه مدل فعلی روانه بازار می‌شود.

به گزارش «مارک گرمن» از بلومبرگ، تراشه S8 در اپل واچ سری 8 مشخصاتی تقریبا مشابه تراشه S7 خواهد داشت. اما نکته این‌جاست که S7 تا حد زیادی همان تراشه S6 بود و این یعنی ساعت هوشمند جدید اپل سرعتی تقریبا مشابه اپل واچ سری 6 خواهد داشت. با این حال، گرمن می‌گوید سال آینده یک پردازنده کاملا جدید برای ساعت هوشمند این شرکت طراحی می‌شود.

در خصوص اپل واچ SE 2، این دستگاه قرار نیست نمایشگری به اندازه اپل واچ سری 7 داشته باشد. گرمن می‌گوید این دستگاه صفحه‌ای به اندازه نسل فعلی مدل SE خواهد داشت، اما شاید قدرت خود را از تراشه S8 تامین کند. این تغییر می‌تواند ارتقایی بزرگی نسبت به تراشه S5 موجود در نسل اول این دستگاه باشد.

اپل واچ

پایان کار اپل واچ سری 3

خبرنگار بلومبرگ همچنین می‌گوید که پشتیبانی نرم‌افزاری از اپل واچ سری 3 قطع خواهد شد و احتمالا باید منتظر پایان تولید این دستگاه باشیم. با این اتفاق، نسل اول SE احتمالا با قیمت سری 3 عرضه می‌شود و نسل دوم SE به گزینه میان‌رده اپل تبدیل خواهد شد.

مارک گرمن در گزارش‌های قبلی خود مدعی شده بود که اپل واچ سری 8 چند قابلیت جدید از جمله حسگر تازه‌ای برای اندازه‌گیری دمای بدن خواهد داشت. پیش‌تر «مینگ-چی کو»، تحلیلگر سرشناس مسائل اپل هم به عرضه حسگر دمای بدن در این ساعت اشاره کرده بود. البته او گفته بود که الگوریتم‌های لازم برای این قابلیت باید تا زمان عرضه به سطح استانداردهای بالای اپل برسد.

خبرنگار بلومبرگ قبلا همچنین گفته بود که اپل ممکن است در سال 2022 نسخه ورزشی ساعت هوشمند خود را عرضه کند.

منبع: دیجیاتو

کلید واژه : بلومبرگ اپل
ارسال دیدگاه