پایگاه خبری وب زوم
سه شنبه 28 فروردین 1403
کد خبر: 11545
پ

سونی از برند گیمینگ InZone به همراه چند مانیتور و هدست‌ برای گیمرها رونمایی کرد

سونی از برند گیمینگ جدید خود با نام InZone رونمایی کرد که در حال حاضر شامل دو مانیتور و سه هدست برای تمام بازیکنان کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس می‌شود. در ادامه محصولات معرفی شده توسط غول ژاپنی برای این برند و مشخصات آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

 

پیش از هرچیز، نکته قابل توجه اینکه محصولات برند InZone توسط بخش «سونی الکترونیکس» (Sony Electronics) ساخته شده‌اند، بنابراین با وجود شباهت ظاهری آن به کنسول‌ سونی، هیچ ارتباطی با اکوسیستم «پلی استیشن» (که توسط Sony Interactive Entertainment مدیریت می‌شود) ندارند و حتی برای کنسول مایکروسافت، یعنی ایکس باکس نیز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

محصولات برند InZone سونی

سونی

InZone M9 مانیتور پرچمدار 27 اینچی 4K IPS سونی است که 899 دلار قیمت دارد و با مشخصات خود می‌تواند به گزینه ایده‌آل بازیکنان کنسول‌های نسل نهم پلی استیشن و ایکس باکس تبدیل شود. از جمله مشخصات قابل توجه این مانیتور برای گیمرها، می‌توان به نرخ تازه‌سازی 144 هرتز که در نمایشگرهای 4K چندان معمول نیست، زمان پاسخ 1 میلی‌ثانیه، نرخ تازه‌سازی متغیر (VRR)، به علاوه پورت های DisplayPort و HDMI 2.1 اشاره کرد. همچنین این مانیتور می‌تواند محتواها ویدیویی را از طریق USB-C نمایش دهد.

از دیگر مشخصات قابل توجه مانیتور M9 می‌توان به فناوری Local Daiming همراه با DisplayHDR 600 اشاره کرد که باعث می‌شود محتوا با نور بیشتر و رنگ‌های دقیق‌تری نمایش داده شوند.

گزینه ارزان‌تری که M3 نام گرفته نیز در زمستان امسال با قیمت 529 دلار عرضه می‌شود که برخی ویژگی‌های نسخه اصلی در آن کنار گذاشته شده است. از جمله تفاوت‌های این دو مانیتور، می‌توان به عدم وجود فناوری Local Daiming، وضوح 1080p و کاهش حداکثر روشنایی تا 400 نیت اشاره کرد. سایر ویژگی‌های این دو دستگاه مشابه است و نرخ تازه‌سازی M3 تا 240 هرتز بالا می‌رود.

سونی با معرفی این برند جدید، همچنین از سه مدل مختلف هدفون Inzone نیز رونمایی کرده است. مدل پایه تحت عنوان H3 با قیمت 99 دلار معرفی شده و ویژگی‌های بسیار ساده‌ای دارد. به عنوان مثال، این تنها بی‌سیم این مجموعه محسوب می‌شود که از طریق کابل 3.5 میلی‌متری یا کابل USB می‌توان آن را به کنسول یا رایانه متصل کرد.

دو مدل دیگر که H7 و H9 نامیده می‌شوند، به ترتیب 229 و 299 دلار قیمت دارند و از اتصال بی‌سیم دو حالته (بلوتوث و دانگل بی‌سیم اختصاصی 2.4 گیگاهرتزی)، طراحی ساده‌تر و عمر باتری بیشتری (حدود 32 و 40 ساعت) بهره می‌برد. علاوه بر این، مدل H9 همچنین دارای قابلیت حذف نویز دیجیتال است.

منبع: ایسنا

کلید واژه : سونی
ارسال دیدگاه