پایگاه خبری وب زوم
جمعه 7 اردیبهشت 1403
کد خبر: 1195
پ
رئیس سازمان فناوری اطلاعات خبر داد؛

اختصاص بسته های حمایتی 50 میلیون تومانی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا

رئیس سازمان فناوری اطلاعات از اختصاص بسته های حمایتی 50 میلیون تومانی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا خبر داد.

امیر ناظمی که در مراسم آیین رونمایی از طرح های پیشران اقتصاد دیجیتال که با حضور رئیس جمهوری برگزار می شد سخن می گفت با بیان این خبر افزود: از د سال 92 تا امروز ظریب نفوذ اینترنت در کشور 4 برار شده و تعداد اپلیکیشن ها از 500 به 345 هزار رسیده است. 


او اضافه کرد: وقتی یک کسب و کار شروع می کند دغدغه های مختلفی دارد که یکی از این دغدغه ها تامین منابع و کنار گذاشتن موانع است. اما تلاش ما این است که این دغدغه صرفا دغدغه پیاده سازی ایده شود از این رو توشه راهی برای این کسب و کارها در نظر گرفتیم که این توشه خدماتی به ارزش 50 میلیون تومان است. 


به گفته ناظیم در این طرح هر شرکت نوآفرین، یعنی هر شرکتی که در ابتدای مسیر رشد است و بیشتر از هر چیز ایده دارد، می ‌تواند از خدماتی به صورت رایگان و تخفیف ‌دار بهره بگیرد.


رئیس سازمان فناوری اطلاعات همچنین اظهار کرد:طرح حمایت 50 میلیون تومانی از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا به صورت مشارکت عمومی-خصوصی است که در آن خدمات توسط شرکت‌ های بخش خصوصی، برای بخش نوپا و نوآور ارائه می‌ شود؛ به نحوی که در حدود نیمی از هزینه ‌ها توسط شرکت‌ های ارائه‌ دهنده خدمات و نیمی نیز توسط دولت جبران خدمت می‌ شود.

 

ارسال دیدگاه