پایگاه خبری وب زوم
جمعه 31 فروردین 1403
کد خبر: 12521
پ

مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد

مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت به منظور بررسی گزارش عملکرد و ارائه صورت‌های مالی شرکت ارتباطات زیرساخت در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور نمایندگان سهامداران و اعضای مجمع و همچنین دکتر امیر محمدزاده لاجوردی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین مدیر عامل و جمعی از مدیران شرکت به ریاست مهندس انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و نایب رییس مجمع عمومی صاحبان سهام یکشنبه ششم شهریور ماه در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در جریان این جلسه دکتر لاجوردی معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت گزارشی از عملکرد ، پیشرفت طرح ها ،پروژه ها ، تحقق اهداف کمی و کیفی و نقش آفرینی شرکت در تامین پهنای باند کشور ارائه کرد.

وی در ادامه توضیحاتی را در خصوص طرح های توسعه و تکمیل پروژه های شبکه های زیر ساختی ارتباطات کشور و همچنین پروژه های توسعه‌ ای شبکه ملی اطلاعات و تکالیف شرکت در آن و راه اندازی قطب مراکز داده کشور ارائه کرد.

در ابتدای این جلسه دکتر مطلق سرپرست دفتر مدیریت پروژه و بودجه، گزارش کاملی از درآمد و هزینه ها ، دارایی های شرکت،منابع و مصارف، مطالبات و بدهی ها، برنامه های عملیاتی سال 1400 بر اساس بودجه مصوب، تکالیف قانونی مقرر در اسناد بالادستی و تکالیف مندرج در صورتجلسات قبلی مجمع همراه با راهکارهای پیشنهادی ارائه کرد.

همچنین در این جلسه پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی و توضیحات ارائه شده توسط داود کاشانی مدیر کل مالی و ذیحسابی و اعضای هیأت مدیره، اعضای مجمع عمومی ضمن تشکر ویژه از عملکرد مطلوب مدیران و کارکنان شرکت ارتباطات زیر ساخت، عملکرد هیات مدیره و صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ این شرکت را تایید و تصویب نمودند.

در ادامه جلسه مهندس انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و نایب رییس مجمع عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به گزارش مطلوب ارایه شده توسط حسابرس قانونی گفت: این موضوع بیانگر تلاش و اهتمام ویژه کارکنان و مدیران زحمتکش شرکت ارتباطات زیرساخت است که علی رغم حجم بالا و اهمیت و حساسیت طرح ها و پروژه های در دست اجرا، تمامی موارد مربوط به صورتحساب های مالی، حسابداری و قانونی را به نحو احسن انجام داده اند.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی ویژه از مجموعه کارکنان و مدیران شرکت اظهار امیدواری کرد که در سایه زحمات و تلاش های شبانه روزی آنان، شاهد تحقق صد در صدی اهداف پیش بینی شده باشیم.

منبع: مهر

کلید واژه : ارتباطات زیرساخت
ارسال دیدگاه