پایگاه خبری وب زوم
جمعه 31 فروردین 1403
کد خبر: 12835
پ

با این عینک‌های هوشمند به آینده سفر کنید

عینک‌های هوشمند شباهت زیادی به عینک‌های سنتی دارند، اما برخلاف مشخصات معمولی، این عینک‌ها می‌توانند از طریق بلوتوث یا وای‌فای به گوشی هوشمند شما متصل شوند و ویژگی‌هایی مانند پخش صدا یا ضبط عکس و ویدیو را ارائه دهند.

عینک‌های هوشمند شباهت زیادی به عینک‌های سنتی دارند، اما برخلاف مشخصات معمولی، این عینک‌ها می‌توانند از طریق بلوتوث یا وای‌فای به گوشی هوشمند شما متصل شوند و ویژگی‌هایی مانند پخش صدا یا ضبط عکس و ویدیو را ارائه دهند.

برخی از عینک‌های هوشمند حتی دارای ویژگی‌های واقعیت افزوده هستند که به شما امکان می‌دهند فراتر از صفحه نمایش روبروی خود را ببینید.

Ray-Ban Stories

این سری عینک‌ها به کمک با فیس بوک توسعه یافته است، از این نظر منحصر به فرد است که شبیه عینک آفتابی معمولی است و با توجه به اینکه آنها توسط Ray-Ban ساخته شده اند، جای تعجب نیست.

این سری از عینک‌ها در سه سبک مختلف Ray-Ban-Meteor، Round و Wayfarer در پنج رنگ (مشکی براق، آبی، قهوه ای، زیتونی یا مشکی مات) و شش نوع لنز ( قهوه ای، شفاف، آبی تیره، خاکستری تیره، سبز یا سبز فتوکروماتیک) عرضه شده‌اند.

این عینک‌ها به عنوان هدفون بلوتوث نیز عمل می کنند و شما از یک برنامه برای آپلود ویدیو و تصاویر در این سری از عینک‌ها استفاده می کنید. جای تعجب نیست که برای این کار به یک حساب فیسبوک نیاز دارید.

برای گرفتن عکس، یک دکمه عکاسی در بازوی راست وجود دارد و یک سطح حساس به لمس به شما امکان تماس، پخش و کنترل صدا را می دهد.

vuzix

این نسخه جدید ارتقا یافته Vuzix Blade تعداد زیادی ویژگی پیشرفته را در مجموعه ای از عینک های جمع و جور شگفت آور ارائه می دهد. قابلیت‌های واقعیت افزوده (AR) Blade را به همراه بلندگوهای یکپارچه، میکروفون‌های حذف نویز و دوربین شگفت‌آور خوب در صدر فهرست قرار می‌دهد.

Blade دارای یک صفحه نمایش تمام رنگی در لنز سمت راست است که گرافیک دیجیتال را بر روی دنیای واقعی قرار می دهد. صفحه نمایش شفاف به شما امکان می دهد هر دو دنیا را به طور همزمان ببینید، با ردیابی حرکت سر که به حرکت شما پاسخ می دهد تا یک تجربه واقعیت افزوده فراگیر را تجربه کنید. این دستگاه توسط پردازنده خود و سیستم عامل اندروید - همان سیستمی که در تلفن های اندرویدی وجود دارد - پشتیبانی می شود. همچنین می‌توانید با استفاده از برنامه همراه، Blade را با گوشی هوشمند خود جفت کنید تا عملکرد آن را بیشتر سفارشی کنید و اعلان‌های تلفن را درست روی عینک خود دریافت کنید.

این عینک همچنین دارای برخی از ویژگی‌های سخت افزاری فوق العاده است که قابل توجه ترین آنها دوربین داخلی 8 مگاپیکسلی است که می تواند ویدیوهای HD ضبط کند. میکروفون های حذف نویز همچنین به شما امکان می دهند تماس بگیرید و از ویژگی های کنترل صوتی استفاده کنید. این لنزها همچنین دارای محافظت کامل در برابر اشعه ماوراء بنفش هستند و با لنزهای پزشکی با هزینه اضافی نیز عرضه می‌شوند.

TechKen

عینک‌هایی با ویژگی‌های فوق پیشرفته اغلب با قیمت بالایی همراه هستند، بنابراین اگر به دنبال چیزی مقرون به صرفه‌تر هستید، ممکن است بخواهید این عینک آفتابی با ظاهر آینده‌نگر از TechKen را بررسی کنید. این عینک‌ها دارای هدفون بلوتوث داخلی هستند که از بازوهای عینک به سمت پایین کشیده می شوند و آنها را به گزینه ای عالی برای ورزش و سایر فعالیت های خارج از منزل تبدیل می کند. در حالی که هدفون‌های بی‌سیم معمولی می‌توانند خطر افتادن را داشته باشند، این هدفون‌ها مستقیماً به عینک آفتابی متصل می‌شوند، بنابراین می‌توانید بدون ترس از گم شدن یک هدفون گران‌قیمت، پخش موسیقی را ادامه دهید.

منبع: خبرآنلاین

کلید واژه : عینک هوشمند
ارسال دیدگاه