پایگاه خبری وب زوم
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
کد خبر: 13010
پ

عذرخواهی دومین اپراتور مخابراتی بزرگ استرالیا به علت حمله سایبری

اوپتوس دومین اپراتور مخابراتی بزرگ استرالیا امروز در روزنامه‌های بزرگ این کشور بیانیه‌ای چاپ کرد و به دلیل حمله سایبری ویرانگر ۱۰ روز پیش از کاربران عذرخواهی کرد.

در این بیانیه از مشتریان آسیب دیده خواسته شد تا برای دریافت راهنمایی و حل مشکلات خود به یک سایت کمکی جدید مراجعه کنند.

این شرکت در این اطلاعیه گفت: «ما عمیقاً متاسفیم که یک حمله سایبری بر ضد ما روی داده است. ما می‌دانیم که این حمله ویرانگر است و باید سخت تلاش کنیم تا اعتماد شما را دوباره به دست آوریم.»

صفحه جدیدی در وب سایت این شرکت، از مشتریانی که اطلاعات آنها سرقت شده، پشتیبانی می‌کند و در مورد نحوه جایگزینی داده‌های مربوط به گواهینامه رانندگی، گذرنامه و شماره کارت مراقبت‌های بهداشتی به افراد توضیح می‌دهد.

آنتونی آلبانیزی نخست وزیر استرالیا روز جمعه در این مورد گفت: اوپتوس موافقت کرده هزینه جایگزینی گذرنامه مشتریان در معرض خطر را بپردازد. این اپراتور در وب سایت خود در این مورد نوشت: ما با مشتریانی که شماره گذرنامه آنها فاش شده و به همین دلیل مجبور به تعویض گذرنامه هستند، در تماس خواهیم بود.

منبع: ایسنا

ارسال دیدگاه