پایگاه خبری وب زوم
شنبه 1 اردیبهشت 1403
کد خبر: 13070
پ

گلکسی A54 احتمالا با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از راه می‌رسد

در حالی که گلکسی A53 از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بهره می‌برد، ظاهرا نسل بعدی‌اش یعنی گلکسی A54 دوربین 50 مگاپیکسلی خواهد داشت.

در حالی که چندین ماه از ورود گلکسی A53 به بازار می‌گذرد، شاهد انتشار گزارش‌هایی درباره نسل بعدی آن هستیم. حالا طبق جدیدترین اطلاعات، گلکسی A54 با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از راه می‌رسد.

طبق گزارشی که از سوی وب‌سایت GalaxyClub منتشر شده، دوربین این گوشی هوشمند از نظر میزان رزولوشن یا تعداد پیکسل‌ها ضعیف‌تر از نسل قبلی‌اش خواهد بود. باید به این موضوع اشاره کنیم که گلکسی A53 و حتی گلکسی A52 دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی دارند.

تغییرات عمده در راه دوربین گلکسی A54؟

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره دوربین گوشی آینده سامسونگ نداریم، با این حال کاهش رزولوشن را نمی‌توانیم به عنوان کاهش کیفیت درنظر بگیریم. همانطور که شاید بدانید، رزولوشن به تنهایی نمی‌تواند تضمین‌کننده کیفیت یک دوربین باشد و برای مثال اپل تا همین امسال، گران‌ترین گوشی‌هایش را هم با دوربین 12 مگاپیکسلی روانه بازار می‌کرد.

با این وجود، انتظار نداریم که دوربین 50 مگاپیکسلی گلکسی A54 همان سنسوری باشد که در گلکسی S22 و S22 پلاس استفاده شده و احتمالا با یک سنسور میان‌رده روبه‌رو می‌شویم. البته شاید این پیش‌بینی اشتباه باشد.

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی A53 5G

در حقیقت سامسونگ در سال‌های اخیر سعی کرده تا جای ممکن قابلیت‌های گوشی‌های پرچمدارش را به دستگاه‌های میان‌رده بیاورد که از میان آن‌ها می‌توان به نمایشگر با رزولوشن بالا، اسپیکر استریو و همچنین مقاومت در برابر نفوذ آب اشاره کرد. بنابراین شاید دوربین 50 مگاپیکسلی گلکسی A54 همان سنسوری باشد که در پرچمدارهای سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است.

باید به این موضوع اشاره کنیم که در کنار کاهش رزولوشن دوربین اصلی، ظاهرا این گوشی فاقد دوربین تشخیص عمق هم خواهد بود. با این حال نمی‌توانیم هیچ‌کدام از این ادعاها را تایید کنیم.

انتظار می‌رود گلکسی A54 نزدیک به 6 ماه دیگر معرفی شود و تا آن زمان تمام گزارش‌ها در حد ادعا باقی می‌مانند. با این حال می‌توانیم با اطمینان بگوییم این گوشی با سیستم عامل پیش فرض اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5 از راه می‌رسد.

منبع: ایسنا

کلید واژه : سامسونگ
ارسال دیدگاه