پایگاه خبری وب زوم
جمعه 31 فروردین 1403
کد خبر: 1314
پ

بی‌اطلاعی داوطلبان کمیسیون صنایع و معادن از طرح استیضاح آذری‌جهرمی

در حالی که حسینعلی حاجی‌دلیگانی خبر از جمع‌آوری امضا برای طرح استیضاح وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات داده است اما نمایندگان احتمالی کمیسیون صنایع و معادن از این طرح بی‌اطلاعند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر امروز در گفتگویی از از زمزمه استیضاح محمدجواد آذری جهرمی خبر داد و گفت دلیل تصمیم نمایندگان برای استیضاح وزیر عملکرد ضعیف اوست.

 

این نماینده اصولگرای مجلس یازدهم عدم پیشرفت مخابراتی و ارتباطی، ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه و وضعیت مبهم پیام‌رسان‌های بومی را دلایل استیضاح آذری‌جهرمی اعلام کرد.

با این حال سایر نمایندگان مجلس نه‌تنها از طرح استیضاح وزیر ارتباطات بی‌اطلاعند بلکه تلویحا نیز با آن مخالفند.

فرهاد طهماسبی، نماینده نی‌ریز و استهبان یکی از نمایندگانی است که خبر از جمع‌آوری امضا برای طرح استیضاح وزیر ارتباطات ندارد. او در پاسخ به این سوال که آیا موافق استیضاح است یا خیر می‌گوید: نمی‌دانم دلیل همکارانم برای اسیتضاح چیست و باید موارد طرح استیضاح را بررسی کنم.

او در همین حال می‌گوید که حوزه انتخابیه او از نظر آنتن‌دهی موبایل مشکلی ندارد.

محمد سبزی، نماینده ساوه و زرندیه نیز از طرح استیضاح وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بی‌اطلاع است. او که نامش در لیست داوطلبان کمیسیون صنایع و معادن وجود دارد به وب‌زوم می‌گوید: مشکلاتی در حوزه وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود دارد اما این سوال مطرح است که آیا اکنون که کمتر از یک سال به پایان دولت مانده وقت مناسبی برای استیضاح وزار هست یا خیر؟

 

ارسال دیدگاه