پایگاه خبری وب زوم
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
کد خبر: 1324
پ
عبدالله طاهری ، مدیر فروشگاه اینترنتی بانی مد:

عملکرد فروشگاه اینترنتی بانی مد در ایام کرونا «خیلی خوب» بود

مدیر فروشگاه اینترنتی بانی عملکرد این فروشگاه در ایام کرونا را «خیلی خوب» توصیف کرد و گفت فروش کالاها در این فروشگاه نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

عبدالله طاهری به وب زوم گفت: ایده تشکیل فروشگاه اینترنتی بانی مد از ابتدای سال 93 زده شد و در انتهای سال 93  فروش اجناس آن آغاز شد.

 

به گفته او تمامی کالاهای این فروشگاه در ایران تامین و حدود 400 برند ارائه می شوند که اکثر آنها برندهای ایرانی است.

 
به گفته طاهری، تعداد زیادی افراد به صوت مستقیم و غیرمستقیم از طریق بانی مد در حال تامین معیشت خود و خانواده هایشان هستند که از این بین 140 نفر به صورت مستقیم در فروشگاه اینترنتی بانی مد مشغول بکار هستند. 


مدیر فروشگاه اینترنتی بانی مد در حالی که از عدم حمایت از کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای اینترنتی در کشور گلایه داشت، گفت: البته این حمایت نشدن برای ما بد نبود چون یاد گرفیتم خودکفا شویم. 


او با اشاره به شیوع بیماری کرونا و وضعیت فروشگاه اینترنتی بانی مد در این ایام گفت: کرونا فرصتی برای کسب و کارهای آنلاین بود که برخی توانستند خیلی خوب از این فرصت استفاده کنند و برخی نیز نتوانستند. بانی مد جز گروهی بود توانست رضایت مندی بالایی از سوی مشتریان خود کسب کند. 


طاهری افزود: ما در این ایام سرویس های خوبی ارائه دادیم و از این فرصت استفاده کردیم. 


مدیر فروشگاه اینترنتی بانی مد با اظهار اینکه عملکرد این فروشگاه در ایام کرونا «خیلی خوب» بود گفت: حجم کاری ما به شدت افزایش یافته بود و نسبت به سال قبل فروش کالاها رشد داشت. البته تیم ما فشار و استرس زیادی را تحمل کرد. 


او با اشاره به تغییر سبک زندگی مردم گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم دنیا به سمت تکنولوژی حرکت می کند و مردم به سمت خریدهای راحت می روند. البته کار ما که فروش اینترنتی پوشاک است چندان راحت نیست. چون در فرهنگ ما خرید پوشاک یک تفریح محسوب می شود و بسیاری از مردم ترجیح می دهند در یک بعدظهر روز تعطیل یا در هنگام سفر اینگونه مایحتاج خود را تهیه کنند. بنابراین کار ما نسبتا سخت تر است. 


مدیر فروشگاه اینترنتی بانی مد در همین حال گفت: البته اکنون نسبت به 5 سال قبل که ما کار را شروع کردیم علاقه مردم به خرید اینترنتی پوشاک افزایش پیدا کرده است و حتی برخی طرفدار خرید اینترنتی هستند.


او معتقد است برای تشویق مردم به خرید اینترنتی باید شرایط خرید را برای آنان تسهیل کرد. طاهری تشریح کرد: آنچه برای ما در فروشگاه بانی مد اهمیت دارد این است که همیشه در دسترس باشیم و خدمات متمایزی به مشتریان ارائه دهیم. همچنین سرعت عمل نیز بسیار مهم است از این رو ما یک سرویس ارسال 3 ساعته داریم که البته فعلا فقط در تهران اجرا می شود. 


طاهری اضاقه می کند: علاوه بر اینها ارائه اطلاعات درست دادن درباره محصول به مشتریان از نکات مهم برای فروش اینترنتی است. در کنار آن اگر مشتری از کاری خوشش نیامد باید بتواند کالا را پس بدهد و پول خود را پس بگیرد که در فروشگاه اینترنتی بانی مد این امکانات را برای مشتریان خود فراهم کرده ایم.


او تاکید کرد که فروشگاه اینترنتی بانی مد در آینده تنوع کالایی و قیمتی خود را بیشتر از قبل خواهد کرد. همچنین برای تسهیل خرید مشتریان از تکنولوژی های روز استفاده خواهد شد. 

 

ارسال دیدگاه