پایگاه خبری وب زوم
شنبه 1 اردیبهشت 1403
کد خبر: 14811
پ

بیل گیتس نسبت به آینده گوشت‌های گیاهی خوشبین است

«بیل گیتس» می‌گوید با وجودی که گوشت‌های گیاهی هنوز در بین مردم طرفداران زیادی ندارد، ولی وی به آینده چنین گوشت‌های گیاهی خوشبین است.

«بیل گیتس»، هم‌بنیان‌گذار مایکروسافت می‌گوید با وجودی که گوشت‌های گیاهی هنوز در بین مردم طرفداران زیادی ندارند، ولی وی به آینده چنین گوشت‌های گیاهی خوشبین است.

به‌نظر می‌رسد درحال‌حاضر در سراسر جهان تعداد افرادی که گوشت‌ حیوانات را به گوشت‌های گیاهی ترجیح می‌دهند، بیشتر است. در‌واقع هنوز طرفداران گوشت‌های گیاهی سهم کمتری از بازار را به خود اختصاص می‌دهند. بااین‌وجود بیل گیتس که خودش از چندین شرکت تولیدکننده گوشت گیاهی نیز حمایت می‌کند، به آینده بازار تولید گوشت‌های گیاهی خوشبین است.

بیل گیتس

آیا گوشت‌های گیاهی می‌توانند روزی جایگزین گوشت حیوانات شوند؟

بیل گیتس در جریان مصاحبه انجام‌شده در مورد وضعیت آب‌‌و‌هوا، درباره آینده مواد غذایی گیاهی اعلام کرد با وجودی که سهم چنین گوشت‌های گیاهی در‌حال‌حاضر در بازار کم است، اما او فکر می‌‌کند گوشت‌های گیاهی درنهایت می‌توانند به محصولات بسیار خوبی تبدیل شوند.

هم‌بنیان‌گذار مایکروسافت می‌گوید بسیاری از مردم هنوز رژیم‌های وگان یا گیاه‌خواری را دنبال نمی‌کنند و عادت به خوردن گوشت‌ حیوانات دارند. او معتقد است این رویه طی سال‌های آتی تغییر می‌کند. اگر این پیش‌بینی محقق شود، شرکت‌های تولیدکننده گوشت‌های گیاهی می‌توانند به آینده فعالیت خود امیدوار باشند.  

بیل گیتس میلیاردر ۶۷ساله در نشست سالانه Ask Me Anything به بررسی آینده جایگزین‌های گوشت‌های فعلی پرداخت. وی در این نشست به سؤالات مختلفی در مورد آب‌وهوا پاسخ داد و یکی از موضوعاتی که از وی سؤال شد، در مورد گیاه‌خواری بود. او به آینده چنین محصولاتی خوش‌بین است و باید دید تا چه اندازه پیش‌بینی و یا بهتر بگوییم، خوش‌بینی وی به واقعیت نزدیک می‌شود.

بیل گیتس می‌‌گوید: «شرکت‌های مختلفی، گوشت گاو را به روش‌های جدید تولید می‌کنند، ولی هنوز افراد زیادی در سراسر جهان هستند که همچنان گوشت گاو را ترجیح می‌دهند. اما این وضعیت ممکن است در آینده تغییر کند.»

منبع: دیجیاتو

کلید واژه : بیل گیتس
ارسال دیدگاه