پایگاه خبری وب زوم
سه شنبه 28 فروردین 1403
کد خبر: 14841
پ

انعقاد اولین قرارداد "اینترنت اشیا" در صنعت خوزستان

اولین قرارداد احصا نیاز تکنولوژی نسل چهارم IOT (اینترنت اشیا) در صنایع خوزستان امضا شد.

اولین قرارداد احصا نیاز تکنولوژی نسل چهارمIOT (اینترنت اشیا) در صنایع خوزستان امروز ۲۷ دی ماه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خوزستان در محل نمایشگاه بین المللی اهواز میان مرکز گسترش اینترنت اشیا ایران و شرکت فولاد شادگان منعقد شد.

به گزارش ایسنا، این قرارداد که به امضای حسین کهزاد مدیرعامل فولاد شادگان و ارسلان قنواتی مدیرعامل مرکز گسترش اینترنت اشیا ایران رسید به منظور هوشمندسازی شرکت فولاد شادگان منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد شادگان در خصوص این قرارداد اظهار کرد: در حال حاضر یکی از بحث های داغ صنعت ورود به انقلاب چهارم صنعتی و هوشمندسازی صنعت است که مبنای آن IOT است و از این رو فولاد شادگان نیز به دنبال هوشمندسازی است.

وی افزود: به منظور رقابت با بازار داخل و بین المللی و حضور فعال در عرصه صنعتی جهان این قرارداد میان شرکت فولاد شادگان و شرکت اینترنت اشیا ایران منعقد شد. 

کهزاد ادامه داد: هدف اصلی قرارداد این است که براساس هوش مصنوعی و تکنولوژی های دیجیتال و IOT بهره وری کار در شرکت فولاد شادگان افزایش یابد.

وی گفت: این کار از دو طریق که یکی کاهش هزینه با اتوماتیک کردن سیستم ها و روش دوم با افزایش تولید و درآمدها اجرایی خواهد شد تا سوددهی شرکت فولاد شادگان افزایش یابد.

همچنین ارسلان قنواتی مدیرعامل مرکز گسترش اینترنت اشیا ایران هدف از این قرارداد را هوشمندسازی و استفاده حداکثری از ظرفیت ها و توان شرکت فولاد شادگان به منظور حضور در بازارهای جهانی عنوان کرد.

وی افزود: امیدواریم اجرای چنین قراردادهایی با شرکت های صنعتی خوزستان زمینه توسعه این شرکت ها و همچنین بالا بردن ظرفیت واحدهای تولیدی استان و هوشمندسازی آن ها باشد.

منبع: ایسنا

کلید واژه : اینترنت اشیا
ارسال دیدگاه