پایگاه خبری وب زوم
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
کد خبر: 15487
پ

بلاک‌چین سولونا ری‌استارت شد

طراحانی که بلاک‌چین سولونا را اداره و نگهداری می‌کنند، این شبکه کریپتو را پس از بروز یک مشکل فنی که باعث ساعتها کندی در تعطیلات آخر هفته شده بود، ری‌استارت کردند.

این جدیدترین مورد از سلسله موارد اختلال، مشکلات فنی و مشکلات پردازش است که از زمان آغاز فعالیت در سال ۲۰۲۰، گریبانگیر سولانا شده است. این بلاک‌چین اکتبر گذشته پس از بروز مشکلی که باعث قطعی طولانی شد، فرآیند مشابه ری‌استارت را پیمود.

یک حساب توییتر رسمی مرتبط با این بلاک‌چین، اعلام کرد مشکل به وجود آمده در زمان ارتقای نرم افزاری، انجام ری‌استارت را ضروری کرد. این اختلال ساعت ۹ بعدازظهر به وقت نیویورک برطرف شد و جامعه سولانا، موفق شدند شبکه را ری‌استارت کنند.

به گفته آستین فدرا، مدیر استراتژی و ارتباطات در بنیاد سولانا، پس از این که این بلاک‌چین نتوانست از مشکل ایجاد شده در طول ارتقای نرم افزاری، بهبود پیدا کند، فرآیند ری‌استارت کامل انجام شد.

سولانا از سوی طرفدارانش به عنوان "قاتل اتریوم" معرفی شده است زیرا هزینه تراکنش پایین‌تر و سرعت پردازش سریع‌تری دارد. این بلاک‌چین از انواع مختلف کاربردهای کریپتو شامل وام‌دهی، معامله و توکن‌های غیرقابل معاوضه، پشتیبانی می‌کند. یکی از مدافعان سرسخت سولانا، سام بانکمن-فرید، موسس و مدیرعامل سابق صرافی ورشکسته "اف تی ایکس" بود.

پس از دستگیری بانکمن-فرید و انحلال "اف تی ایکس" و شرکت خواهرش "الامدا ریسرچ"، این ارتباط نزدیک، به نگاهی که نسبت به سولانا به عنوان یک شبکه وجود داشت، ضربه زد و توکن SOL را به رکورد پایینی رساند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، بنیاد سولانا فاش کرد معادل حدود یک میلیون دلار سپرده در صرافی "اف تی ایکس" پیش از اعلام ورشکستگی این صرافی داشته است.

منبع: ایسنا

کلید واژه : رمزارز سولونا
ارسال دیدگاه