پایگاه خبری وب زوم
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
کد خبر: 1558
پ

تبلیغات در گوگل چگونه کار می‌کند

تبلیغات گوگل ادز یکی از مناسب‌ترین و مؤثرترین روش های تبلیغات اینترنتی در جهان است و همچنین تبلیغ در گوگل به عنوان یکی از راه های اساسی برای فروش محصولات و یا خدمات به شمار می آید.

تبلیغات گوگل ادز یکی از مناسب‌ترین و مؤثرترین روش های تبلیغات اینترنتی در جهان است و همچنین تبلیغ در گوگل به عنوان یکی از راه های اساسی برای فروش محصولات و یا خدمات به شمار می آید. اگر شما صاحب یک شرکت و یا برند هستید و قصد دارید محصولات خود را با مشتریان به اشتراک گذاشته و یا اینکه خدمات خود را به آن ها ارائه دهید، به راحتی می توانید با تبلیغات در گوگل به این مهم دست پیدا کنید. شاید برای شما این سوال به وجود آید که چرا باید در گوگل محصولات خود را تبلیغ کنیم؟ تبلیغات در سطح شهر به وسیله بیلبورد های تبلیغاتی و یا ایجاد یک فروشگاه تاثیری بر فروش محصول و یا ارائه خدمات ما نخواهد گذاشت؟

افزایش فروش با تبلیغات در گوگل

همانطور که میدانید فروشگاه و یا تبلیغات بیلبوردی تنها بخش محدودی از مردم را با محصول و یا خدمات شما آشنا می کنند. این امر باعث می شود تا محصول و یا خدمتی که ارائه می دهید مشتریان و متقاضیان کمتری داشته باشد. به علاوه تبلیغات در سطح شهر کمتر مورد توجه قرار می گیرد. چرا که افراد با هدف مشخصی به این تبلیغات توجهی ندارند. اما تبلیغات در گوگل نتیجه ای بهتر را برای کسب و کار شما رقم خواهد زد. در صورتی که شما به وسیله تبلیغات در گوگل محصول و یا خدمات خود را به اشتراک بگذارید، با تعداد بیشتری از مردم مواجه خواهید شد. چرا که در روز میلیون ها نفر از گوگل بازدید می کنند و متناسب با نیاز خود جست و جوهایی را انجام می دهند. در واقع شما با تبلیغات در گوگل بیشتر در معرض دید قرار خواهید گرفت. علاوه بر آن بیشتر مخاطبان شما، افرادی هستند که به دنبال هدفی مشابه با محصول شما و یا خدمتی که ارائه میدهند، جست و جو هایی را انجام می دهند. اما تبلیغات در گوگل به چه نحوی انجام می پذیرد؟ چگونه به تبلیغات در گوگل بپردازیم؟ حال که متوجه شدید که تبلیغات در گوگل چه تاثیری بر کسب و کار شما خواهد داشت، بهتر است با نحوه صحیح تبلیغات در گوگل آشنا شویم.

 

اهداف تبلیغات  گوگل ادوردز :

۱-کسب بیشترین نتیجه از تبلیغات در گوگل بخاطر هدفمند بودن کلمات.

۲-رقابت با بزرگترین برند ها و دیده شدن در دهکده جهانی اینترنت

۳-تبلیغ برند و سایت و افزایش ترافیک وب سایت در سطح وب

۴-عبور از تبلیغات کاغذی و مزاحم و قدم نهادن در تبلیغات نوین با حد اقل هزینه

تبلیغات در گوگل به نحوی موثرتر

همانطور که گفته شد شما می توانید با برقراری بستری مناسب در سایت خود، به جایگاه مناسبی در گوگل خواهید رسید. این روند زمان بر بوده و شما حداقل باید به مدت دو ماه در سایت خود محتوای های اصولی قرار دهید در برخی از موارد شما نیاز دارید که به سرعت در معرض دیدگان کاربران قرار بگیرید یا این که می خواهید در مدت زمانی به خصوص در معرض نمایش قرار گرفته و محصولات خود را معرفی کنید. گوگل برای این کار برنامه ای را تحت عنوان گوگل ادوردز تدوین کرده است. حتما در هنگام جست و جو در اینترنت مشاهده کرده اید که در کنار برخی از وبسایت ها، کلماتی تحت عنوان AD وجود دارد. این وبسایت ها برای آن که در صفحه اول گوگل دیده شوند و به نحو موثرتری به تبلیغات در گوگل بپردازند، از گوگل ادوردز استفاده کرده اند. عملکرد گوگل ادوردز به نحوی است که اجازه می دهد، وبسایت شما بیشتر در معرض دید قرار بگیرد. اما برای استفاده از گوگل ادوردز چه باید کرد؟ تبلیغات در گوگل ادوردز به چه میزان بر روی فروش محصولات و یا ارائه خدمات اثر بخش خواهند بود؟

با صرف هزینه ای مناسب و در کوتاهترین زمان ممکن بازدید از سایت را به شکل چشمگیری افزایش می دهد.

در دنیای شلوغ فضای مجازی و اینترنت این روزها،توانایی تبلیغ در گوگل به شکل مناسب و معرفی جذاب و خلاقانه برند و خدمات خود به کاربران امری مهم است که تاثیر مستقیمی بر پیشرفت کار دارد.گوگل ادوردز یکی سرویس آنلاین تبلیغات در گوگل است که این روزها به وسیله کاربران زیادی مورد استفاده قرار گرفته است.

ارائه خدمات طراحی سایت – تبلیغات گوگل و نیتیو و همچنین سئو از جمله خدمات ادوردز ۲۰ میباشد.

منبع: ایرنا

ارسال دیدگاه