پایگاه خبری وب زوم
جمعه 31 فروردین 1403
کد خبر: 166
پ

خارق العاده های نمایشگاه CES 2020

کارشناسان حوزه ی تکنولوژی 8 مورد از محصولاتی که در نمایشگاه CES 2020 ارائه شده بود را انتخاب کردند، مانند انواع وسایل تناسب اندام، کامپیوتر فوق فشرده ی بازی و ژاکتی فوق قوی

Sarcos Guardian XO
1. دقیقا مثل exosuit  در فیلم  Edge of Tomorrow است، با این تفاوت که  این exoskeleton  شرکت  سارکوس، ارتباطی با داستان های  علمی تخیلی ندارد. اپراتور انسانی این دستگاه  می تواند ناگهان به نیروی مظاعف درونی برسد و 200 پوند را به راحتی بلند کند. شما نه وزن بلند کرده را حس می کنید نه وزن خود دستگاه را. کار کردن با این دستگاه بسیار ساده است و با یکبار شارژ تا 8 ساعت کار می کند. دلتا اول نسخه ی آلفای دستگاه را آزمایش می کند اما سارکوس انتظار یک مدل تجاری برای تولید کنندگان تا اواخر سال جاری دارد. 
- جولین چوکاتو


Razer Tomahawk
2.  جدید ترین رایانه ی بازی از برند  Razer رایانه ای رومیزی است، سایز آن اندازه ی یک جعبه ی کفش و دور تا دور آن با روکش آلمینیومی و شیشه ای پوشیده شده است. Tomahawk با پشتیبانی Intel NUC و کارت گرافیک با اندازه کاملا دلخواه شما طراحی شده است تا به راحتی گسترش و ارتقا یابد. این دستگاه مثل کشو باز می شود و ابزار های کمی در آن استفاده شده است . تنها ابزار استفاده شده روی این دستگاه کوچک، پیچ پروانه ای است.از آن جا به بعد شما اجزای انتخابی خود را مانند نوار VHS  می توانید وارد دستگاه کنید. Tomahawk کامپیوتری کوچک ولی قابل توجه است، نوآوریی است که بازی های دسکتاب به آن نیاز دارند. 
- جسی گری


Withings ScanWatch
3.  یکی از جدید ترین ساعت ها از شرکت Withings  - شرکتی که ساعت های هوشمند را به نحوی  ساخته که شبیه ساعت هوشمند نیستند- از نظر بالینی معتبر بوده و می تواند علائم فیبریلاسیون دهلیزی (A-FIB) و آپنه ی خواب را تشخیص دهد. این ساعت به طور مداوم ضربان قلب کاربر را زیر نظر دارد و در صورت بی نظمی در ضربان قلب به کاربر هشدار می دهد. این ساعت همچنین دارای سنسور جدیدی به نام SpO2 است که تنفس شما را در هنگام خواب زیر نظر می گیرد. این ساعت تا یک ماه شارژ را در خود نگه می دارد. 
- آدریان سو


Réduit One
4.  وقتی من برای اولین بار Réduit One را دیدم فکر می کردم یک موس کامپیوتر است اما نام تجاری آن چیز دیگری می گفت: "  مدل خطی براق با موهایی با مدل های آینده. با خواندن کلمه ی "hairpods" توجه من به این دستگاه کاملا جلب شده بود. این دستگاه در سال 2020 افتتاح و تمرکز آن روی محصولات مراقبت از مو است که اسم آن را hairpods  گذاشتند. اگر اپل اجازه ی استفاده از این اسم را بدهد. 
- لورین استرمپ


JLab Go Air
5.  امروزه با کمترین پول می توانید هدفون های بیسیم خوبی پیدا کنید. JLab Go Air همان زنگ ها و صوت های مدل های گران تر از خود مانند اپل و سونی را دارد ولی قیمتش فقط 30 دلار است. 5 ساعت عمر باتری، مقاومت در برابر عرق و طراحی جمع و جور با قیمتی بسیار پایین تر.  مدل های دیگر JLab  را دوست داشتم، مخصوصا به خاطر اینکه کابل USB آن ها داخل خود جلد بود که به این معناست که شما هیچ وقت نباید دنبای سیم بگردید. با قیمت 30 دلار، این هدفون های بیسیم فروش سختی نخواهند داشت.
- پارکر هال


Nurvv Run
6. با اینکه من سالهاست به صورت متوسط می دوم، مفاصل ران من اخیرا بدون دلیل درد گرفته اند ولی امیدوارم  Nurvv Run بزودی دلیلش را به من بگوید. این کفش دارای کفی مخصوص سنسور دار همراه با یک GPS  است که به قسمت بیرونی کفش شما می چسبد. این کفش ساخته شده تا راه رفتن، سرعت، ضربات پای شما را اندازه گیری کرده و اشتباهات شما را در حین انجام این کارها بر روی تردمیل به شما بگوید. این کفش حتی نمره ی "سلامتی دویدن" به شما می دهد و به شما می گوید که کی آرام تر بدوید و زیاد سخت نگیرید. آماده ی مسابقه هستید؟ دویدن شما با این کفش به ساعت هوشمند یا هدفون شما می‌گوید که آیا شما نیاز به پر سرعت کردن دویدن خود دارید یا خیر تا به آن زمان دقیق برسید. 
- پارکر هال


CarkitAI Roxie Car Karaoke
7. تنها چیزی که شاید بهتر از یک سفر جاده ای طولانی است، 4 ساعت همخونی آهنگ های مورد علاقه ی شما با نزدیک ترین دوستان و خانواده ی خود است.  Roxie هر ماشینی را به یک غرفه ی کارائوکی سیار تبدیل می کند. شما می تونید سوکت هر دستگاهی را وصل کنید، میکرفون را روی داشبورد وصل کرده و از دستیار صوتی Roxie  استفاده کنید و از پلی لیست های مورد علاقتون توی ماشین لذت ببرین. Roxie  صدای آواز آهنگ را پایین می اورد و صدای محیط اطراف شما را تقویت می کند تا هرکدام از مسافران تجربه ی خاص خود را در ماشین تجربه کنند، و شما به راحتی می توانید دست هایتان را روی فرمون نگه دارید. 
- آدرین سو


Suunto 7
8.  من  همیشه ساعت های هوشمند فوق العاده ی Suunto  را که برای سرگرمی در فضای بیرون ساخته شده دوست داشتم. مدل 7 هم به همان اندازه ی مدل های قبل دوست داشتنی است. این شرکت فنلاندی پلتفورم Google's Wear  را نیز اضافه کرده.  شما گزینه های تناسب اندامی مانند پیگیری ده ها ورزش، نقشه های آفلاین، و 12  ساعت عمر باتری با GPS  روشن، به علاوه ی گوگل پلی، پخش موسیقی، اعلان ها و برنامه های اختصاصی  را، همه در این ساعت می‌یابید.
- مایکل کالر

مهرنوش سراج زاده

منبع: Wired

ارسال دیدگاه