پایگاه خبری وب زوم
چهارشنبه 29 فروردین 1403
کد خبر: 1661
پ

چطور سریع کدبورسی بگیریم و معامله کنیم؟

اگر کدبورسی ندارید و دوست دارید سریع در بورس سرمایه گذارید کنید اما حال رفتن به کارگزاری را هم ندارید، هیچ اشکالی ندارد. این گزارش به شما می‌گوید چطور بدون اینکه از خانه بیرون بزنید، کد بورسی را دریافت، در کارگزاری ثبت‌نام کنید و در خانه سهام بخرید.

فرض بر این میگیریم که برای خشایار میخواهیم کد بورسی دریافت کنیم. مدارک مورد نیاز به این شرح است: شماره موبایل بنام خشایار، کارت ملی هوشمند و اگر کارت ملی هوشمند ندارد کد رهگیری برای ثبت‌نام نیاز است. برای گرفتن کد رهگیری باید در سایت https://ncr.ir/idcard/ ثبت‌نام و کد رهگیری را دریافت کنید .شناسنامه خشایار و شماره حساب و شماره شبا خشایا نیز باید در دسترس باشد. بعد از جمع‌آوری مدارک به سایت سجام رفته یا از طریق اپلیکشن سیگنال به قسمت ثبت‌نام سجام رفته، گزینه ثبت‌نام که به رنگ سبز هست را انتخاب کنید. دقت کنید که در فیلتر شکن باید قطع باشد.

سپس مراحل ثبت‌نام را با دقت انجام دهید. قسمت مشکل ماجرا این است که حتما باید صفحه گوشی‌ای که با آن تایپ می‌کنید باید به لاتین(انگلیسی) باشد. هزینه سجام 10 هزار تومان است.

بعد از فرآیند ثبت‌نام در سامانه سجام منتظر می‌مانیم تا کد ۱۰ رقمی پیامک شود. بعد از آن در اپلیکیشن سیگنال به قسمت احراز هویت رفته و مراحل را که از ما خواسته به نوبت انجام داده و مدارک و فیلم خواسته شده را ارسال می‌کنیم و منتظر میمانیم تا کد بورسی پیامک شود. این کد شامل ۳ حرف و ۵ عدد است.

بعد از دریافت کد بورسی پیامک شده ، به سایت کارگزاری مهرآفرین رفته و ثبت‌نام از طریق وب سایت را انتخاب کرده و با دادن کدملی و شماره موبایل و دریافت یک پیامک تایید، کلیه مشخصات بالا می‌آید. با تایید به مرحله ارسال مدارک کارت هوشمند و شناسنامه می‌رسیم.

با گوشی موبایل از مدارک عکس می‌گیریم و در قسمت برش عکس‌ها رو تنظیم و ارسال می‌کنیم. بعد از ارسال مدارک منتظر دریافت نام کاربری و رمز عبور می‌مانیم که حدود2 روز زمان می‌برد.

اپلیکیشن رایان‌همراه را از بازار یا گوگل‌پلی نصب می‌کنیم. با انتخاب کارگزاری مهرآفرین و زدن نام کاربری و رمز عبور وارد پنل معاملاتی خود می‌شوید.حالا با پرداخت حساب خود را شارژ کنید و در بازار سرمایه معامله کنید.

ارسال دیدگاه