پایگاه خبری وب زوم
شنبه 1 اردیبهشت 1403
کد خبر: 20
پ
ادامه ی فعالیت ال جی در بازار ایران

خبر یلدایی مدیرعامل ال‌جی ایران: در ایران هستیم و می‌مانیم

‏مدیرعامل ‎ال‌جی ایران شب گذشته (۱دی ) در مراسم یلدای این شرکت با رسانه‌ها در یک گفت وگوی اختصاصی با پیوست تاکید کرد ترکیب مدیریتی جدید این غول کره‌ای همچنان به اهمیت بازار ایران واقف است و تاریخ سی‌ساله همکاری ال‌جی با ایران نشان می‌دهد که این دفتر همچنان پابرجا می‌ماند و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

هو چئول کانگ تاکید کرد شایعات موجود در فضای مجازی در مورد این شرکت صحت ندارد و جای پای محکم ال‌جی در میان هوادارانش در ایران ایجاب می‌کند که علی رغم مشکلات بیمه‌ای، بانکی و حمل و نقل  به این کاربران بسیار خود در این بازار وفادار بماند.

او همچنین تغییر ۵ مدیرارشد ال‌جی دردفتر مرکزی کره به مدیرانی که دانش‌آموخته و کارکرده بازار آمریکا هستند را بی‌تاثیر بر سیاست‌های این شرکت در مورد ال‌جی دانست و گفت: «اگر می‌بینید در بازاری مانند موبایل نام‌های چینی دارند بازار می‌گیرند، ناشی از نبود ال‌جی است. وقتی ما در این بازار با قدرت بازگردیم تفاوت و تمایز بین فناوری و طراحی‌های موجود در بازار مشخص خواهد شد.»

کانگ در پایان این گفت و گوی کوتاه با پیوست گفت: «من پیشگو نیستم ولی اگر برآورد شخصی خودم را بگویم مطمئنم که تا یک سال آتی شما طیف کامل محصولات ما را قویتر، جدیدتر و کامل‌تر در ایران خواهید دید. مشکلات برای خدمات پس از فروش هم به شیوه‌ای حل شده و ما در حال خدمات رسانی به مشتریان فعلی در همه زمینه‌ها هستیم. ال‌جی در ایران باقی و فعال است.»

منبع: پیوست

ارسال دیدگاه