پایگاه خبری وب زوم
جمعه 31 فروردین 1403
کد خبر: 2372
پ

سرویس جدید کلادفلر و افزایش سرعت سایت های وردپرسی

کلادفلر اعلام کرده است به زودی سرویس جدید خود به نام بهینه سازی خودکار پلتفرم را عرضه خواهد کرد که قادر است سرعت سایت های وردپرسی را افزایش دهد. در این سرویس با ارائه کل محتوا و انتقال آن به شبکه در زمان ۱۰ میلی ثانیه، مراجعه مجدد به مبدا حذف شده و با دور زدن سایر مکان های مشترک سرعت سایت های وردپرسی به شدت افزایش خواهد یافت.

این سرویس به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. کلادفلر اعلام کرده است این سرویس برای مشترکان پولی شرکت رایگان است اما دیگر کاربران باید برای استفاده از این سرویس ماهانه ۵ دلار پرداخت کنند.

در حال حاضر ۳۸ درصد سایت ها از وردپرس استفاده می کنند. اما بخش زیادی از این سایتها نیز بسیار ناکارآمد بوده و دلیل آن نیز مشخص نشده است. اما با سرویس APO برای وردپرس مشتریان می‌توانند از افزایش سرعت سایت خود مطمئن باشند. پیش از این بسیاری از مشتریان از مشکلاتی مانند ازدحام سایتها در یک میزبان، جستجوی کند دیتابیس و یا پلاگین شکایت کرده بودند.

یکی از مشکلات اساسی کسب و کار ها حفظ سرعت بالای یک سایت است. این کمپانی اعلام کرده از این پس داشتن یک سایت سریع چالش برانگیز نخواهد بود و عملکرد سایت از طریق نزدیک بودن محتوا به مشتریان بهبود می یابد. درآزمایش‌های اولیه حدود ۷۲ درصد زمان رسیدن اولین بایت افزایش پیدا کرده و سرعت ایندکس نیز ۱۳ درصد بهبود یافته است. بدین ترتیب محتوا بسیار سریع تر از قبل در اختیار مشتریان و مخاطبان قرار خواهد گرفت.

کلید واژه : کلادفلر
ارسال دیدگاه