پایگاه خبری وب زوم
جمعه 7 اردیبهشت 1403
کد خبر: 2388
پ

بازی Mortal Kombat 11 تاکنون ۸ میلیون نسخه فروخته است

اد بون، خالق مجموعه‌ی مورتال کامبت، در توییتر خود اعلام کرد که بازی Mortal Kombat 11 به آمار فروش ۸ میلیون نسخه رسیده است.

بازی Mortal Kombat 11 از بدو انتشارش در سال ۲۰۱۹ مکررا در نمودارهای مختلف بازی‌های پرفروش در گزارش‌های نهاد تحقیقات بازارِ NPD در همه‌ی پلتفرم‌های بازی دیده شده است. عملکرد این بازی با فروش ۸ میلیون نسخه‌ای آن‌قدر خوب بوده است که حالا در مقام دوم پرفروشترین بازی مجموعه‌ی مورتال کامبت قرار گرفته است. از چند سال پیش که این مجموعه ریبوت شد، رویکرد استودیو‌ی ندررلم در حفظ روح کلاسیک آرکید در این بازی‌ها باعث تحسین طرفداران، منتقدان و بازیکنان حرفه‌ای این مجموعه شده است.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، Ed Boon، کارگردان خلاق بازی در حساب توییترش اول به آمار فروش مورتال کامبت ۱۱ اشاره کرد، سپس اشاره‌ای به عرضه‌ی احتمالی یک دی‌ال‌سی با حضور شخصیت‌های جدید برای بازی کرد. وی در توییتر نوشت: بعد از فروش رفتن ۸ میلیون نسخه از بازی مورتال کامبت ۱۱ که هنوز هم ادامه دارد، ما هنوز کارمان [با بازی] تمام نشده است. اخبار جدیدی در این هفته برای MK11 منتشر می‌شوند، پس گوش‌به‌زنگ باشید!

به‌نظر می‌توان از این توییت اینگونه استنباط کرد که او درباره انتشار محتوای قابل دانلودی با حضور شخصیت‌های جدید در هفته‌ی بعد حرف می‌زند. این هم ممکن است که اشاره‌ی اد بون ‌به انتشار مورتال کامبت ۱۱ روی کنسول‌های نسل بعد باشد؛ گرچه نه استودیو‌ی ندررلم نه برادران وارنر هنوز مشخص نکرده‌اند که برنامه‌شان برای انتشار بازی‌هایشان روی کنسول‌های نسل بعد چگونه است. باتوجه به این نکته که قرار است بیشتر بازی‌های پلی استیشن 4 روی کنسول پلی استیشن 5 اجرا شوند و همچنین ایکس باکس سری ایکس و سری اس از قابلیت Backwards Compatibility کاملا پشتیبانی می‌کنند، عجیب است اگر آن‌ها راجع‌به برنامه‌ی خود برای انتقال میان‌نسلی بازی‌هایشان حرفی نزنند.

آموزش Mortal Kombat 11

مدتی از انتشار آخرین به‌روزرسانی محتوایی برای بازی مورتال کامبت ۱۱ می‌گذرد. آخرین آن که بسته‌ی الحاقی Mortal Kombat Aftermath بود در ماه می (اردیبهشت-خرداد) عرضه شد. این بسته‌ی الحاقی داستانی، پایان داستان بازی اصلی را ادامه می‎داد؛ همچنین آخرین شخصیت بسته‌الحاقی بازی یعنی RoboCop را به بازی آورد.

اگرچه هنوز نمی‌دانیم از بین حرف‌های مبهم اد بون قرار است کدام شخصیت جدید برای بازی معرفی شود، شایعه‌ای منتشر شده که تعدادی داده‌کاو که از جامعه‌ی کاربری مجموعه‌ی مورتال کامبت هستند، ظاهرا در داده‌های بازی جست‌وجو کرده‌اند و ادعایی جدید مطرح کرده‌اند. آن‌ها گفته‌اند که Mileena (از کارکترهای قدیمی مجموعه‌) و جان رَمبو (از مجموعه فیلم‌های رمبو) قرار است شخصیت‌های بعدی باشند که پا به تورنومنت مورتال کامبت می‌گذارند.

کلید واژه : گیم مورتال کمبد
ارسال دیدگاه