پایگاه خبری وب زوم
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
کد خبر: 2521
پ

امتیاز بنچمارک تراشه Kirin 9000 فاش شد

به‌تازگی امتیاز بنچمارک Kirin 9000 فاش شده است و بر اساس آن، با تراشه‌ای قدرتمند مواجه هستیم که به‌نظر می‌رسد در گوشی هواوی میت ۴۰ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هواوی قصد دارد گوشی میت ۴۰ را در تاریخ ۱ آبان معرفی کند و شایعات در مورد این گوشی بسیار زیاد است. یکی از ویژگی‌های جالب توجه این گوشی که همه دوست دارند درباره آن اطلاعات زیادی کسب کنند، تراشه Kirin 9000 است؛ تراشه‌ای ۵ نانومتری با مودم 5G داخلی. اخیرا اولین بنچمارک این تراشه فاش شده است.

 

دستگاهی که این تراشه روی آن قرار داشت با شماره مدل NOH-NX9 شناخته می‌شود که به احتمال زیاد میت ۴۰ پرو خواهد بود. این تراشه در حالت تک‌هسته‌ای امتیاز ۱۰۲۰ کسب کرد و در حال چندهسته‌ای، امتیار ۳۷۱۰ به دست آورد. برای مقایسه بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ که در گوشی گلکسی نوت ۲۰ اولترا به کار گرفته شده، در حالت تک‌هسته‌ای امتیاز ۹۰۰ و در حالت چندهسته‌ای امتیاز ۳۱۰۰ ثبت کرده است.

بنچمارک Kirin 9000

پردازنده قرارگرفته روی تراشه Kirin با فرکانس ۲.۰۴ گیگاهرتز کار می‌کند. این پردازنده با هسته‌های اورکلاک‌شده A77 راهی بازار می‌شود که فرکانس آن‌ها ۳٫۱ گیگاهرتز است. در بنچمارک منتشرشده به اندروید ۱۰ و ۸ گیگابایت رم اشاره شده است. البته روز گذشته مشخصات سخت‌افزاری کامل میت ۴۰ پرو 5G فاش شد.

کلید واژه : هواوی
ارسال دیدگاه