پایگاه خبری وب زوم
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
کد خبر: 2618
پ

رونمایی مایکروسافت از کنترلرهای ایکس باکس با مضامین سریال The Mandalorian

با نزدیک شدن به زمان پخش فصل دوم از سریال پرطرفدار The Mandalorian، ایکس باکس از طرح جدید و زیبای کنترلرهای خود با مضامین سری Star Wars رونمایی کرد.

باتوجه به اینکه فصل اول سریال مندلورین به‌عنوان اولین سریال تلویزیونی لایو اکشن تاریخ مجموعه Star Wars توجهات بسیاری را به سمت شبکه استریم دیزنی پلاس جلب کرده، انتظارات از فصل دوم این مجموعه به‌شدت بالا رفته و حالا به نظر می‌رسد که محبوبیت این سریال به حوزه گیمینگ نیز راه پیدا کرده است. در همین راستا، مایکروسافت از طرح جدید کنترلرهای ایکس باکس با الهام گیری از مضامین این سریال رونمایی کرده است.

اولین اپیزود از فصل دوم این سریال از هفته آینده پخش خواهد شد و طرفدارانی که اتفاقا از کاربران کنسول ایکس باکس وان بوده یا قصد خرید یکی از کنسول‌های نسل نهمی این شرکت را دارند می‌توانند این دسته‌های ویژه و زیبا را برای کنسول خود تهیه کنند. باتوجه به رونمایی از این مدل در آستانه آغاز فصل دوم سریال The Mandalorian، به نظر می‌رسد که اقدام مایکروسافت نیز یکی از برنامه‌های مشترک تبلیغاتی برای این سریال جذاب از دنیای استار وارز باشد.

 

کنترلر جدید ایکس باکس با طرح The Mandalorian

کنترلر جدید ایکس باکس، با بدنه نقره‌ای رنگ و ظاهر متالیک خود، علائم و نمادهای زیادی را در خود جا داده و رنگ بندی خشن و چشم نواز آن به خوبی نمایانگر مضامین سریال است. در قسمت پشتی این دسته، یک تصویر مونوگرام از بیبی یودا را داریم که اوایل امسال به یکی از سوپراستارهای فضای مجازی تبدیل شده بود.

کنترلر The Mandalorian ایکس باکس هم‌اکنون در فروشگاه رسمی مایکروسافت با قیمت ۱۵۹.۹۹ دلار پیش‌فروش می‌شود. خریداران به همراه کنترلر، پایه شارژری که در تصویر نیز مشخص شده را نیز دریافت خواهند کرد. در حال حاضر تاریخ دقیق عرضه این مدل مشخص نشده اما در استور مایکروسافت به‌صورت موقت تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ درج شده که مثل همیشه بعدا از تأیید تاریخ رسمی عرضه تغییر خواهد کرد.

طرح پشت کنترلر جدید ایکس باکس The Mandalorian

مایکروسافت تأیید کرده که این کنترلر با کنسول‌های جدید ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز سازگاری خواهد داشت. ضمن اینکه کاربران ایکس باکس وان، پی سی و گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حدوداً یک ماه پیش، مایکروسافت از مدل رسمی جدیدی از کنترلرهای ایکس‌باکس سری ایکس و اس به نام «Shock Blue» نیز رونمایی کرده بود. رنگ آبی اکثر قسمت‌های این مدل و تضاد رنگی ایجاد شده با کلیدهای مشکی رنگ مقابل دسته درکنار دی پد و کلیدهای پشتی کنترلر و رنگ سفید پنل پشتی آن از شاخصه‌های برجسته ظاهر آن است.

منبع: زومجی

ارسال دیدگاه