پایگاه خبری وب زوم
شنبه 1 اردیبهشت 1403
کد خبر: 3047
پ

نوکیا 5.4 زودتر از موعد با پردازنده قوی‌تر از راه می‌رسد

بر اساس گزارش اختصاصی وب‌سایت NPU، نوکیا مشغول تولید وارث نوکیا 5.3 است و این دستگاه را با تغییرات کوچکی روانه بازار خواهد کرد.

برند نوکیا با سرعت بسیار بیشتری به دنبال عرضه گوشی‌های جدید است و استراتژی عرضه شش ماهه محصولات خود را حتی به تلفن‌های میان‌رده‌ای مثل نوکیا ۵.۳ آورده. بر اساس گزارش وب‌سایت NokiaPowerUser، نوکیا ۵.۴ در دست تولید قرار دارد و زودتر از موعد انتظار وارد بازار می‌شود.

این وب‌سایت می‌گوید نوکیا ۵.۴ از دوربین جلویی با طراحی حفره‌ای شبیه نوکیا ۳.۴ استفاده می‌کند که روی صفحه‌ای تقریبا ۶.۴ اینچی قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود که پردازنده این دستگاه قوی‌تر از نسل قبل باشد اما مدل دقیق آن مشخص نیست. نوکیا ۵.۴ از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد.

وارث نوکیا ۵.۳ در ابتدا با رنگ‌های آبی و بنفش به بازار می‌آید، اما احتمال داده می‌شود که در آینده رنگ‌های بیشتری برای این دستگاه در نظر گرفته شود. از حیث دوربین، گفته شده که با دوربینی چهارگانه شبیه نوکیا ۵.۳ روبرو هستیم. با این حال، قابل پیش‌بینی است که این دوربین نسبت به نسل قبلی بهینه‌سازی‌های کوچکی داشته باشد.

اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود، نوکیا ۵.۴ احتمالا همزمان با نوکیا ۷.۳ در اواخر سال ۲۰۲۰ معرفی می‌شود.

منبع: جی اس ام

 

کلید واژه : نوکیا گوشی موبایل
ارسال دیدگاه