پایگاه خبری وب زوم
جمعه 31 فروردین 1403
کد خبر: 4626
پ

مایکروسافت از سرفیس لپ‌تاپ ۴ با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل رونمایی کرد

پس از مدت‌ها انتظار و انتشار گزارش‌های فراوان، مایکروسافت بالاخره جدیدترین نسل سرفیس لپ‌تاپ را معرفی کرد. سرفیس لپ‌تاپ ۴ از فردا با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و رایزن ۴۰۰۰ شرکت AMD وارد بازار می‌شود.

 

مایکروسافت این محصول را با ۴ پردازنده مختلف روانه بازار می‌کند که دو مورد آن مربوط به اینتل و دو مورد دیگر آن مربوط به AMD می‌شود. خریداران می‌توانند سرفیس لپ‌تاپ ۴ را با پردازنده رایزن ۵ ۴۶۸۰U یا رایزن ۷ ۴۹۸۰U سفارش دهند. اگر از طرفداران پردازنده‌های اینتل باشید، می‌توانید جدیدترین محصول ردموندی‌ها را با اینتل Core i5-1135G7 یا Core i7-1185G7 سفارش دهید.

نمونه‌های مجهز به پردازنده‌ AMD از گرافیک رادئون بهره می‌برند و مدل‌های اینتل هم دارای گرافیک Iris Xe هستند.

 

سرفیس لپ‌تاپ ۴

سایر مشخصات سرفیس لپ‌تاپ ۴ تفاوتی با سرفیس لپ‌تاپ ۳ ندارد. شما می‌توانید این لپ‌تاپ را با ۸، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت رم LPDDR4X سفارش دهید. مایکروسافت این محصول را با ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت حافظه SSD قابل تعویض وارد بازار می‌کند.

از پورت‌های این محصول می‌توان به یک پورت USB-C، یک پورت USB-A، پورت سرفیس کانکت و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. ردموندی‌ها این لپ‌تاپ را به وبکم ۷۲۰p، میکروفن دوگانه، اسپیکر استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس و بلوتوث ۵.۰ مجهز کرده‌اند.

 

سرفیس لپ‌تاپ ۴

مدل ۱۳.۵ اینچی این دستگاه از نمایشگر با رزولوشن ۲۲۵۶ در ۱۵۰۴ پیکسل بهره می‌برد و رزولوشن مدل ۱۵ اینچی برابر ۲۴۹۶ در ۱۶۶۴ پیکسل است. هر دو پنل دارای نسبت تصویر ۳:۲ و لمسی هستند که می‌توانند از سرفیس پن هم پشتیبانی کنند.

سرفیس لپ‌تاپ ۴ در چهار رنگ و دو جنس بدنه مختلف روانه بازار می‌شود. شما می‌توانید مدل ۱۳.۵ اینچی را در رنگ‌های آبی یخی، Sandstone، پلاتین و مشکی مات سفارش دهید. دو نسخه آبی یخی و پلاتین با پوشش آلکانترا فروخته می‌شوند. حق انتخاب برای مدل ۱۵ اینچی بسیار محدودتر است و تنها می‌توان آن را در رنگ‌های پلاتین و مشکی مات و بدنه فلزی سفارش داد.

 

سرفیس لپ‌تاپ ۴

مایکروسافت پیکربندی گسترده‌ای برای این محصولش درنظر گرفته که شامل ترکیب ۴ پردازنده، ۳ فضای ذخیره‌سازی، ۳ رم، ۲ سایز، ۴ رنگ و ۲ جنس مختلف بدنه می‌شود. با این حال سرفیس لپ‌تاپ ۴ در نسخه مجهز به پردازنده AMD قیمت پایه ۱۰۰۰ دلاری و در نسخه مجهز به پردازنده اینتل قیمت پایه ۱۳۰۰ دلار دارد.

منبع: ایسنا

ارسال دیدگاه