پایگاه خبری وب زوم
جمعه 31 فروردین 1403
کد خبر: 4692
پ

گوشی گیمینگ ردمی به نمایشگر ۱۴۴ هرتزی مجهز می‌شود

گوشی گیمینگ ردمی احتمالا اردیبهشت ‌ماه با چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰، نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و قیمتی اقتصادی از راه می‌رسد.

 

وب‌سایت چینی «Sina Finance»  برخی مشخصات موبایل مخصوص گیمینگ جدید ردمی را به اشتراک گذاشته است. به نظر می‌رسد با توجه به مشخصات منتشر شده، گوشی گیمینگ ردمی با شماره مدل M2104K10C که اخیرا تاییدیه ۳C چین را نیز دریافت کرده، از نمایشگر AMOLED E4 سامسونگ و حفره درون نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی بهره خواهد برد. وب‌سایت DisplayMate از این پنل به عنوان «بهترین پنل صنعت موبایل» یاد کرده و به آن حداکثر امتیاز یعنی +A را داده است.

نمایشگر مذکور با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز تجربه خوبی را برای کاربران در حین انجام بازی‌های مختلف فراهم می‌کند. به علاوه انتظار می‌رود این گوشی هوشمند مجهز به دکمه‌های مخصوص باری مشابه گوشی‌های سری بلک شارک باشد که مجددا توجه کاربرانی که می‌خواهند از موبایل خود برای انجام بازی‌های مختلف استفاده کنند را به خود جلب خواهد کرد.

 

گوشی هوشمند جدید مخصوص گیمینگ ردمی با چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰ از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز پشتیبانی می‌‌‌کند. در گزارش جدید  جزئیاتی در مورد ظرفیت باتری دستگاه مطرح نشده. اما اوایل فروردین‌ماه در گزارش غیر رسمی دیگری گفته شده بود که گوشی یاد شده باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که به لطف پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی در مدت زمان تنها ۳۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

گوشی گیمینگ ردمی از دوربین چهارگانه در پنل پشتی شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 برخوردار خواهد بود. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه، موبایل گیمینگ جدید احتمالا بین ۳۰۰ تا ۳۸۰ دلار قیمت خواهد داشت و از این لحاظ یکی از ارزان‌قیمت‌ترین گوشی‌های گیمینگ بازار لقب خواهد گرفت.

در نهایت باید دید ردمی موبایل جدید خود را با چه مشخصات و قیمتی در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

منبع: دیجیاتو

ارسال دیدگاه