پایگاه خبری وب زوم
جمعه 31 فروردین 1403
کد خبر: 482
پ

کلاسهای دانشگاه علم و صنعت تا پایان سال الکترونیکی شد

دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد کلاس های آموزشی دانشجویان تا پایان سال به صورت الکترونیکی برگزار می شود و نیاز به حضور دانشجویان در دانشگاه نیست.

دانشگاه علم و صنعت در اطلاعیه ای اعلام کرد: جلسه فوق العاده شورای دانشگاه امروز یکشنبه ۴ اسفندماه برگزار و در خصوص نحوه برگزاری کلاس­های درسی تا پایان سال جاری (سال ۱۳۹۸) تصمیم گیری شد که مفاد آن به شرح زیر است؛

پیرو اطلاع رسانی­ های انجام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص احتمال شیوع ویروس کرونا و لزوم انجام تدابیر پیشگیرانه و نیز درخواست­های گروه ­های مختلف دانشجوئی برای استفاده از امکانات غیر حضوری، به اطلاع می ­رساند بمنظور اطمینان از تداوم صحت و سلامت دانشجویان عزیز، از روز شنبه دهم اسفندماه تا پایان سال ۱۳۹۸، تمامی کلاس­های درسی در مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه، به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه LMS ارائه خواهد شد.

بدین ترتیب دانشجویان گرامی بدون نیاز به حضور در دانشگاه و با اتصال به سامانه LMS از کلاس­های آموزش الکترونیکی مربوطه استفاده خواهند کرد.

در این زمینه مرکز آموزش الکترونیکی ضمن ایجاد امکانات دسترسی و کاربری مربوطه برای تمامی دانشجویان، فایل راهنمای لازم را نیز در اختیار آنها قرار خواهد داد.

در ضمن کلاس­های آزمایشگاهی، کارگاهی و عملی تا انتهای سال ۱۳۹۸ برگزار نخواهد شد و درخصوص برگزاری کلاس های جبرانی آنها، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین تمامی خوابگاه های دانشجویی از فردا پنجم اسفند جهت آماده سازی و ضدعفونی کردن، در اختیار امور خدمات و پشتیبانی قرار می ­گیرد تا بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه فوق العاده شورای دانشگاه، خوابگاه های دانشجویی برای بهره برداری آماده شوند.

تمامی دانشجویان خوابگاهی نسبت به تخلیه اتاق­ها و خارج کردن وسایل شخصی خود حداکثر تا فردا پنجم اسفند اقدام کنند.

ارسال دیدگاه