پایگاه خبری وب زوم
شنبه 1 اردیبهشت 1403
کد خبر: 5269
پ

اینستاگرام قابلیت Insights را برای ویدیوهای ریلز و لایو معرفی کرد

اینستاگرام قابلیت «Insights» را که میزان مشارکت و تعامل مخاطبین با محتوا را نشان می‌دهد، به ویدیوهای «ریلز» و لایو اضافه کرد.

 

بررسی میزان تعامل و مشارکت کاربران، یکی از موضوعات مهم و مورد توجه تولیدکنندگان محتواست و اینستاگرام برای آنکه داده‌های کاربردی را در اختیار تولیدکنندگان محتواهای ویدیویی ریلز و لایو این شبکه اجتماعی قرار دهد، قابلیت Insights را برای آن‌ها ارائه می‌کند.

کاربران اینستاگرام می‌توانند  از طریق صفحه Insights، از میزان محبوبیت محتواهای ویدیویی ریلز و ویدیوهای لایو مطلع شوند. در این صفحه اطلاعات خوبی شامل تعداد بازدیدها، لایک‌‌ها، ذخیره ویدیو و سایر اطلاعات تعاملی در مورد ویدیوهای ریلز نمایش داده می‌شود. در مورد ویدیوهای لایو نیز، اطلاعاتی همچون تعداد نظرات و بیشترین بازدید همزمان نمایش داده می‌شود.

 

کاربران برای استفاده از این قابلیت باید از طریق منوی کشویی گوشه بالا سمت راست، وارد صفحه Account Insights شوند. اطلاعات این صفحه میزان تعامل و مشارکت کاربران را در محتوای تهیه شده به خوبی نشان می‌دهد تا صاحب حساب کاربری بتواند از طریق این اطلاعات با سلایق کاربران بیشتر آشنا شده و ارزیابی از میزان موفقیت خود در محتواهای تهیه شده را به دست آورد.

این شبکه اجتماعی محبوب از ماه آینده گزینه‌های جدیدی را به صفحه Insights اضافه خواهد کرد تا کاربران بتوانند داده‌های بیشتری را مورد بررسی قرار دهند و حتی امکان مشاهده داده‌ها در بازه‌های زمانی ۷ تا ۳۰ روز نیز فراهم شود. همچنین اینستاگرام قصد دارد این قابلیت را در دسترس کاربران نسخه دسکتاپ نیز قرار دهد.

در حال حاضر این قابلیت جدید در دسترس همه کاربران اینستاگرام قرار ندارد ولی به زودی کلیه کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند از این قابلیت کاربردی و جدید استفاده کرده و بروزرسانی‌های بعدی نیز از قابلیت‌های بیشتری برخوردار خواهند بود. اینستاگرام قصد دارد با اضافه کردن چنین قابلیت‌هایی بتواند به نیازهای کاربران خود پاسخ دهد و همچنان محبوبیتش را میان آن‌ها حفظ کند.

منبع: ایسنا

کلید واژه : اینستاگرام
ارسال دیدگاه