پایگاه خبری وب زوم
شنبه 1 اردیبهشت 1403
کد خبر: 5374
پ
رندرهای گوشی اقتصادی جدید سامسونگ منتشر شد:

گلکسی A03s با دوربین سه‌گانه

رندرهایی از گلکسی A03s به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد طراحی آن شبیه گلکسی A02s است،‌ با این تفاوت که احتمالا مجهز به حسگر اثر انگشت روی فریم و پورت USB Type-C خواهد بود.

 

باتوجه به رندرهای فاش شده انتظار می‌رود گوشی هوشمند سامسونگ با نمایشگر ۶.۵ اینچی، دوربین سه گانه در پنل پشتی شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه دو دوربین ۲ مگاپیکسلی و مجهز به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار گیرد.

 

بهمن ماه سال گذشته کره‌ای‌ها از اقتصادی‌ترین گوشی هوشمند سری گلکسی A یعنی گلکسی A02s رونمایی کردند که در بازار هند با نام گلکسی M02 عرضه شد. این گوشی هوشمند از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و قیمتی برابر ۹۶ دلار برای آن درنظر گرفته شده است. حالا به نظر می‌رسد این شرکت روی جانشین این موبایل یعنی گلکسی A03s کار می‌کند.

تاکنون خبری در مورد مشخصات گلکسی A03s به اشتراک گذاشته نشده، با این وجود «OnLeaks» از منابع معتبر دنیای فناوری، تصاویر و برخی مشخصات این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است.

 

گلکسی A03s

با توجه به تصاویر منتشر شده، گلکسی A03s علی رغم شباهت ظاهری بسیاری که به گلسی A02s دارد، از حسگر اثر انگشت روی فریم بهره می‌برد و مجهز به پورت USB Type-C است. همچنین این گوشی هوشمند دارای جک هدفون ۳.۵ میلی متری خواهد بود. این در حالی است که گلکسی A02s فاقد حسگر اسکنر اثر انگشت است و تنها از پورت میکرو USB بهره می‌برد.

 

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی OnLeaks، ابعاد این گوشی هوشمند بربر ۱۶۶.۶ در ۷۵.۹ در ۹.۱ میلی‌متر است و با احتساب برآمدگی دوربین،‌ ضخامت دستگاه به ۹.۵ میلی‌متر می‌رسد. مشخصات چیپست و ظرفیت باتری گوشی هوشمند اقتصادی سامسونگ هنوز فاش نشده و به علاوه هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ رونمایی و قیمت این گوشی هوشمند در دست نیست. در نهایت باید دید سامسونگ موبایل بعدی خود را با چه مشخصات و طراحی به بازار عرضه خواهد کرد.

منبع: ایسنا

ارسال دیدگاه