پایگاه خبری وب زوم
شنبه 1 اردیبهشت 1403
کد خبر: 5489
پ

وان پلاس برخی مشخصات و قیمت گوشی N200 5G را رسما اعلام کرد

شرکت وان پلاس اخیرا اعلام کرده که گوشی موبایل N200 5G را که یک گوشی ارزان قیمت است، به زودی در آمریکای شمالی عرضه خواهد کرد.

 

شرکت وان پلاس اخیرا اعلام کرده که گوشی موبایل N200 5G را که یک گوشی ارزان قیمت است، به زودی در آمریکای شمالی عرضه خواهد کرد. این شرکت به تازگی تصویری اختصاصی برای PCMag منتشر کرده است. نکته جالب توجهی که درباره N200 وجود دارد این است که وان پلاس قیمت این گوشی را کمتر از ۲۵۰ دلار در نظر گرفته، با این حال صفحه نمایشی با نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتزی خواهد داشت.

مدیرعامل این شرکت اعلام کرده که N200 نسخه کاملا آپدیت شده‌ای از وان پلاس نورد N100 است. نورد N100 گوشی موبایلی ارزان قیمت با باتری پرظرفیت و پشتیبانی از ۴G است که اوایل سال میلادی در ایالات متحده عرضه شد. N200 صفحه نمایشی ۶.۴۹ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p خواهد داشت که رزولوشن بسیار بالاتری نسبت به N100 با صفحه ۶.۵۲ اینچ و کیفیت ۷۲۰p محسوب می‌شود. صفحه نمایش با نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز حرکات و انیمیشن‌ها را بسیار نرم‌تر از صفحه استاندارد ۶۰ هرتزی نشان خواهد داد. این ویژگی تاکنون در گوشی‌هایی با چنین رده قیمتی حتی بین محصولات وان پلاس نیز دیده نشده است.

تصویر اختصاصی وان پلاس به PC Exclusive

به نظر می‌رسد وان پلاس N200 آرایه دوربینی مانند N100 داشته باشد. این آرایه شامل سه دوربین به همراه یک فلش در پشت گوشی است. دوربین سلفی این گوشی در صفحه نمایش آن قرار گرفته و سنسور اثر انگشت درون دکمه پاور روی فریم دستگاه تعبیه شده است. وان پلاس اعلام کرد که تصمیم دارد تجربه ۵G را بیش از هر زمانی برای عموم قابل دسترس کند.

ظاهرا وان پلاس با پرچمدارهایی مانند وان پلاس ۹ پرو و گوشی‌های ارزان‌قیمتی مانند N100 و N200 5G بازار آمریکای شمالی را هدف قرار می‌دهد. گوشی‌های میان‌رده مانند نورد و نورد CE 5G را برای بازارهای اروپایی و هند درنظر گرفته است. چنین رویکردی با توجه به خروج ال‌جی از بازار گوشی‌های هوشمند، منطقی به نظر می‌رسد.

منبع: دیجیاتو

ارسال دیدگاه