پایگاه خبری وب زوم
شنبه 1 اردیبهشت 1403
کد خبر: 578
پ

اطلاع از وضعیت جاده ها به کمک نرم افزار

یکی از مشکلات سفرهای بین شهری برای رانندگان، آشنا نبودن با مشکلات موجود ازجمله دست اندازهای موجود در برخی جاده‌هاست که برنامه کاربردی Speed camera radar این مشکل را حل کرده است.

این برنامه که فعلاً برای سیستم عامل اندروید طراحی شده برای شناسایی دوربین‌های سرعت (کمین تلفن همراه، دوربین‌های سرعت ثابت، دوربین‌های نور قرمز)، سرعت گیر‌های بد جاده و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این برنامه به یک پایگاه داده بزرگ متصل است و خطرات موجود در جاده‌ها که قبلاً توسط کاربران شناسایی شده است را نمایش می‌دهد. همچنین هر کاربر می‌تواند رویدادهای خود را از هر جاده به این پایگاه اضافه کند. آخرین نسخه این برنامه از تمامی کشورهای جهان پشتیبانی می‌کند و اگر هم به اینترنت وصل باشید می‌توانید ترافیک‌های جاده‌ای را نیز مشاهده کنید و خطرهای جدید پایگاه داده را با ویژگی‌های جدید به روز‌رسانی کنید.
ازویژگی‌های Speed camera radarمی توان به قابلیت تنظیم حالت شب روی صفحه نمایش و قابلیت زوم و چرخش خودکار نقشه در طول راه اشاره کرد. پشتیبانی از هشدار صوتی، پشتیبانی از کار کردن در پس زمینه یا با دیگر برنامه‌های ناوبری نیز از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار به شمار می‌رود. اگر شماهم علاقه مندید از این نرم افزار کاربردی استفاده کنید می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از وب سایت پی سی ورلد به آدرس P30world.com بارگذاری کنید.
منبع : ایران آن لاین

ارسال دیدگاه