پایگاه خبری وب زوم
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
کد خبر: 5950
پ

جزئیات دوره آموزشی کاربردی و تخصصی اینترنت اشیاء در پارک فناوری تهران

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با همکاری مرکز نوآوری اینترنت اشیا(آیوتیک)، دوره‌ی آموزشی اینترنت اشیاء (ویژه تابستان ۱۴۰۰) را برگزار می‌کند.

 

این دوره با هدف ارائه آموزش‌های تخصصی و کاربردی و همراهی افراد مستعد و علاقه‌مند ورود به بازار کار و یا کارآفرینی در حوزه اینترنت اشیاء در مسیری نوین برگزار می‌شود.

با توجه به شرایط کنونی و حفظ سلامتی شرکت‌کنندگان مباحث تئوری این دوره بصورت آنلاین برگزار می‌شود و صرفاً کارگاه‌ها و مباحث عملی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی لازم بصورت حضوری خواهند بود.

مخاطبان این دوره شامل علاقه‌مندان ورود به بازار کار حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT)، علاقه‌مندان ورود به بازار کار حوزه اینترنت اشیا، استارتاپ‌های تخصصی و کارآفرینان حوزه ICT و IoT، سرمایه‌های فکری شرکت‌ها و سازمان‌های علاقمند فناوری‌های نوین و همه علاقه‌مندان فعالیت و کار در زمینه فناوری‌های نوین هستند.

این دوره برای دانشجویان مقاطع تحصیلی تکمیلی و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی طراحی شده و اولویت شرکت در دوره با این افراد خواهد بود و داشتن حداقل مدرک کارشناسی الزامی است.

اجرای بخش عملی دوره در آزمایشگاه IoT پارک علم و فناوری دانشگاه تهران که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه‌اندازی شده است، آشنایی شرکت‌کنندگان با کاربردهای ۵G در ارائه خدمات هوشمندسازی، بهره‌گیری از تجربه عملی اساتیدی از شرکت‌های عضو فروم اینترنت اشیاء ایران و فرصت تعامل با شرکت‌های فعال در حوزه IoT حاضر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از وجه تمایز این دوره آموزشی است.

شرکت‌کنندگان در پایان دوره مدرک معتبری از پارک علم و فناوری دانشگاه تهران اخذ می‌کنند.

از ویژگی‌های دوره می‌توان به بهره‌مندی از اساتید و مربیان صاحب‌نام و متخصص در زمینه اینترنت اشیاء، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در کنار مباحث تئوری، انجام پروژه عملی در طول دوره توسط شرکت‌کنندگان، بررسی کاربردهای مطرح این موضوع در بازار ایران و منتورینگ پروژه‌های شرکت‌کنندگان اشاره کرد.

ثبت‌نام اولیه متقاضیان رایگان است و متقاضیان بر اساس رزومه‌های ارسالی و مصاحبه تلفنی گزینش شده و ارزیابی خواهند شد. طبق ارزیابی در هفته آخر تیرماه اسامی پذیرفته‌شدگان اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند با شماره ۸۸۱۷۹۵۸۴ تماس بگیرند و همچنین برای ثبت‌نام در این دوره می‌توانند به سایت http://utstpark.ir/iot-course-1400/ مراجعه کنند.

آخرین مهلت ثبت‌نام اولیه متقاضیان و علاقه‌مندان، ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ تعیین شده است.

پذیرفته‌شدگان دوره ۵۵ ساعت آموزش شامل مباحث تئوری و عملی را زیرنظر اساتید و مربیان بنام فعال در زمینه اینترنت اشیا می‌گذرانند و در صورت ارائه موفق پروژه عملی در پایان دوره مدرک به آن‌ها اعطا خواهد شد.

منبع: ایسنا

ارسال دیدگاه