پایگاه خبری وب زوم
شنبه 1 اردیبهشت 1403
کد خبر: 7397
پ
مدیرعامل ایرانسل در پاسخ به پرسش وب زوم:

ایرانسل همواره دغدغه‌های مردم را در نظر می‌گیرد/ممانعت مردمی در برخی مناطق چالشی جدی برای اپراتورها محسوب می‌شود

نشست خبری پانزدهمین سالروز راه‌اندازی شبکۀ تلفن‌همراه ایرانسل، بعدازظهر چهارشنبه 28 مهرماه 1400، با حضور اصحاب رسانه، دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران ایرانسل در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد.

نشست خبری پانزدهمین سالروز راه‌اندازی شبکۀ تلفن‌همراه ایرانسل، بعدازظهر چهارشنبه 28 مهرماه 1400، با حضور اصحاب رسانه، دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و جمعی از  معاونان و مدیران ایرانسل در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد. با توجه به لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، اصحاب رسانه به صورت آنلاین و از طریق پلتفرم داناپلاس ایرانسل، در این مراسم شرکت کردند و جمع محدودی از خبرنگاران نیز، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت حضوری در این مراسم حاضر شدند.

بیژن عباسی آرند در پاسخ به این پرسش که ممانعت‌های مردمی مانند ترس از تشعشعات تا چه حد در عدم پوشش صددرصدی ایرانسل در کشور تاثیر داشته گفت: برخی از مردم تصور می‌کنند وجود آنتن‌های موبایل در نزدیکی منازل ممکن است مشکلاتی را به همراه داشته باشد. 

وی افزود: بنابراین ما با ممانعت مردمی مواجه هستیم و در شهرهای کوچک‌تر این مورد بیشتر دیده می‌شود. تلاش ما این است که همه چیز را برای مردم در مورد سایت‌های موبایل توضیح داده و آنها را توجیه کنیم چرا که همواره دغدغه‌های مردم را در نظر می‌گیریم. 

او ادامه داد: ممانعت مردمی در برخی مناطق چالشی جدی برای اپراتورها محسوب می‌شود. اپراتور تجهیزاتی را با قیمتی بالا و در شرایط سخت تحریم‌ها خریداری می‌کند و بخاطر ممانعت‌های مردمی نمی‌تواند از آن استفاده کند چرا که امکان سایت زدن وجود ندارد. 

مدیرعامل ایرانسل تصریح کرد: از سویی دیگر برخی از مشترکین هم از این قضیه شاکی هستند که چرا منطقه آنها تحت پوشش قرار نگرفته است. طبیعتا پوشش وقتی می‌تواند ایجاد شود که دسترسی به یک سیگنال سایت وجود داشته باشد. ضمن اینکه در برخی مواقع در مناطقی که ساختمان‌های بلند ساخته شده و به اصطلاح روی منطقه سایه می‌اندازد و ما نیز باید سایت جدیدی در منطقه ایجاد کنیم. 

عباسی آرند گفت: به هر حال اینها مشکلاتی هستند با آن روبرو هستیم اما تلاش می‌کنیم سایت‌ها در مراکز دولتی و شهرداری‌ها ایجاد شود و نزدیک مناطق مسکونی نباشد تا مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

کلید واژه : ایرانسل
ارسال دیدگاه