پایگاه خبری وب زوم
شنبه 1 اردیبهشت 1403
کد خبر: 7404
پ

مک‌ بوک ایر جدید با تغییرات چشمگیر طراحی سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسد

«مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ در جدیدترین گزارش خود گفته اپل در ادامه سال جاری میلادی مراسمی را برگزار نخواهند کرد. به اعتقاد گورمن، مک بوک ایر جدید با بزرگترین تغییرات طراحی از سال ۲۰۱۰ تا به امروز، در سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود.

 

اپل در نوامبر ۲۰۲۰ مراسم رونمایی از اولین مک‌بوک‌های مجهز به اپل سیلیکون را برگزار کرد. مک‌ بوک پرو ۱۳ اینچی و مک بوک ایر جدید با تراشه M1 معرفی شدند. اما امسال نباید منتظر مراسم مشابهی در نوامبر امسال باشیم چرا که کوپرتینویی‌ها هفته گذشته در مراسمی از مک بوک پرو ۱۴ اینچی و مک بوک پرو ۱۶ اینچی با تراشه‌های M1 پرو و M1 مکس رونمایی کردند.

حالا نوبت معرفی نسل بعدی مک بوک ایر است. به باور گورمن، این محصول با طراحی کاملا جدید ۶ تا ۸ ماه دیگر از راه می‌رسد، با این حال نباید منتظر استفاده از تراشه M1 پرو یا M1 مکس در آن باشیم چرا که ظاهرا کوپرتینویی‌ها برای آن چیپ M2 را درنظر گرفته‌اند. گورمن می‌گوید مک بوک ایر ۲۰۲۲ بزرگترین تغییرات طراحی را از سال ۲۰۱۰ تا به امروز تجربه خواهد کرد. انتظار می‌رود این محصول از طراحی مشابه آی‌مک ۲۴ اینچی بهره ببرد که شامل حاشیه‌های سفید رنگ و عرضه در رنگ‌های متنوع می‌شود.

مک بوک ایر جدید

گورمن انتظار دارد در سال آینده میلادی کوپرتینویی‌ها از آی‌مک با نمایشگر بزرگتر و اپل سیلیکون، مک مینی جدید، نسل بعدی آیفون SE و همچنین نسل جدید آیپد پرو رونمایی کنند. البته بدون هیچ شکی باید منتظر معرفی نسل جدید آیفون‌ها هم باشیم. انتظار می‌رود این گوشی‌ها با نام آیفون ۱۴، تغییرات طراحی بزرگی را تجربه کنند.

در کنار گورمن، گزارش دیگری درباره مک بوک ایر ۲۰۲۲ از سوی «دیجی‌تایمز» منتشر شده که از تجهیز آن به نمایشگر Mini-LED خبر می‌دهد؛ فناوری که در نسل جدید مک بوک پرو مورد استفاده قرار گرفته است. ظاهرا استفاده از این پنل در نسل بعدی مک بوک ایر، باعث افزایش ۲ میلیون واحدی فروش آن می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد باید منتظر تجهیز آیپد پرو ۱۱ اینچی ۲۰۲۲ به این نمایشگر هم باشیم.

منبع: ایسنا

کلید واژه : مک بوک
ارسال دیدگاه