پایگاه خبری وب زوم
جمعه 31 فروردین 1403
کد خبر: 7563
پ

سگا برای پیشبرد پروژه Super Game از خدمات آژور مایکروسافت استفاده می‌کند

سگا به منظور پیشبرد پروژه Super Game می‌خواهد با همکاری مایکروسافت از پلتفرم خدمات ابری آژور برای ساخت بازی‌های بزرگ در سطح جهانی استفاده کند. این شرکت وعده داده بود که پروژه Super Game در حوالی زمانی سال مالی ۲۰۲۶ در دسترس قرار بگیرد.

 

سگا در بیانیه‌ای در وب‌سایت خود می‌گوید پروژه آن‌ها مطابق با استراتژی میان مدت و بلندمدت این شرکت است و موجب ساخت بازی‌هایی با قابلیت‌های آنلاین جهانی می‌شود. سگا توضیح می‌دهد: «این همکاری به چشم‌انداز آینده سگا کمک می‌کند. هدف از همکاری با مایکروسافت بهینه‌سازی فرآیندهای توسعه و ادامه تولید تجربه‌های باکیفیت از طریق فناوری‌های ابری آژور برای بازیکنان است.»

همکاری سگا با مایکروسافت از جنبه‌های مختلفی منطقی به نظر می‌رسد. شرکت‌های زیادی از جمله سونی برای زیرساخت‌های ابری خود از خدمات مایکروسافت استفاده می‌کنند چون نمی‌خواهند از صفر مجبور به ساخت تمام زیربنای خدمات آنلاین خود باشند و هزینه‌های زیادی را در این مسیر متحمل شوند.

سگا مدعی است که با همکاری مایکروسافت به دنبال توسعه فناوری در حوزه‌هایی مثل زیرساخت‌های شبکه و ابزارهای ارتباطی مهم در زمینه خدمات آنلاین جهانی خواهد بود. به‌علاوه، سگا با استفاده از نسل بعدی پلتفرم توسعه می‌تواند از سبک‌های کاری متنوع و تحولات زیرساختی بالقوه بهره‌مند شود.

«یوکیو سوگینو»، مدیر ارشد عملیات سگا می‌گوید: «ما می‌خواهیم روند توسعه بازی‌ها را به نحوی ارتقا دهیم که عناوین‌مان توسط طرفداران سراسر دنیا قابل استفاده باشند. به این منظور، قصد داریم اتحادی شکل دهیم که توانایی‌های قدرتمند توسعه بازی در سگا را با فناوری‌های پیشرفته و محیط توسعه مایکروسافت ترکیب کند.»

«سارا باند» از مایکروسافت هم درباره همکاری با سگا می‌گوید: «برای همکاری با این شرکت در مسیر کشف روش‌های جدید به منظور ساخت تجربه‌های گیمینگ متفاوت با استفاده از فناوری‌های ابری مایکروسافت بسیار هیجان‌زده‌ایم. با هم فرآیند ساخت، میزبانی و اجرای بازی‌ها را دوباره تعریف می‌کنیم و هدفمان این است که تجربه بازیکنان را ارتقا دهیم و در این راه به سگا کمک کنیم.»

منبع: دیجیاتو

کلید واژه : سگا مایکروسافت
ارسال دیدگاه