پایگاه خبری وب زوم
جمعه 7 اردیبهشت 1403
کد خبر: 7850
پ

قول صریح مایکروسافت برای برطرف شدن مشکلات ویندوز ۱۱ تا سال آینده میلادی

تیم نرم افزاری مایکروسافت با قبول مشکلات موجود در عملکرد ضعیف برخی بخش های ویندوز نوپای ۱۱، قول داد که سال آینده میلادی تمامی تمرکز خود را بر برطرف کردن این مشکلات متمرکز کند.

 

شرکت مایکروسافت طی ماه های اخیر تبلیغات گسترده ای برای استفاده از ویندوز ۱۱ به راه انداخته و حتی برای حصول اطمینان از حمایت کافی کاربران ویندوزی از نسخه جدید منتشر شده توسط این غول نرم افزاری، اعلام کرده که پشتیبانی نسخه های قدیمی مانند ۷ و ۸ به زودی از سوی توسعه دهندگان نرم افزاری مایکروسافت متوقف خواهد شد. 

اما با اینحال، ویندوز ۱۱ دارای عناصری مهم در رابط دسکتاپ است که برای برخی از کاربران به طرز ناامیدکننده ای ضعیف و کند عمل می کند. مایکروسافت اعلام کرده که در حال کار بر روی رفع مشکلات مستند شده از سوی مشتریان خود بوده و همچنین قول داده است که طی سال آینده، بر بهبود سطوح عملکرد در سیستم عامل تمرکز خواهد کرد. 

بر اساس پست های منتشر شده در فروم های پرسش و پاسخ وب سایت Reddit، یکی از کاربران که نسبت به عملکرد File Explorer و همچنین کند بودن راست کلیک در ویندوز ۱۱ شکایت داشت، تیم مایکروسافت در پاسخ وی اعلام کرد که تمرکز تیم توسعه نرم افزاری ویندوز ۱۱ طی سال آینده، بر بهبود عملکرد این نسخه جدید از ویندوز و برطرف کردن مشکلات فعلی آن خواهد بود. 

با اینحال، بسیاری از کاربران در فروم یاد شده همچنان معتقد بودند که تا زمان بر طرف نشدن مشکلات موجود در ویندوز ۱۱، ترجیح می دهند همچنان از همان نسخه قبلی یعنی ویندوز ۱۰ استفاده کنند. 

تیم نرم افزاری مایکروسافت در خصوص انتقادات مطرح شده توسط کاربران گفت: برخی از مواردی که ذکر شده مربوط به عملکرد  WinUI است. اما برخی نیز احتمالاً به اقداماتی که تیم ما در دست انجام دارد، بی ارتباط است. اما بازخورد مهم/معتبر برای ویندوز به عنوان یک اصل است. در داخل ویندوز، علاوه بر اینکه در نظر داریم بخشی از زمان چارچوب UX خود را بر روی [عملکرد] در سال ۲۰۲۲ متمرکز کنیم، همچنین اینجا (در مایکروسافت)، یک تیم اختصاصی داریم که اخیراً برای رسیدگی بیشتر به این موضوع تشکیل شده است.

منبع: بازار

ارسال دیدگاه