پایگاه خبری وب زوم
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
کد خبر: 8120
پ

سری ردمی K50 احتمالا با چهار تراشه مختلف در فوریه ۲۰۲۲ معرفی می‌شود

ردمی احتمالا به‌زودی وارث سری K40 را در چند مدل تحت عنوان ردمی K50 معرفی می‌کند. اطلاعاتی که امروز فاش شده نشان می‌دهد که این مدل‌ها با چهار چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱، اسنپدراگون ۸۷۰، دیمنسیتی ۷۰۰۰ و دیمنسیتی ۹۰۰۰ عرضه می‌شوند.

 

منبع آگاه Digital Chat Station می‌گوید سری ردمی K50 سال آینده میلادی معرفی می‌شود. ردمی تا انتهای فوریه از این گوشی‌ها در چین پرده برمی‌دارد و آن‌ها را با چهار پردازنده راهی بازار می‌کند. دو پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و اسنپدراگون ۸۷۰ از کوالکام و دیمنسیتی ۷۰۰۰ و دیمنسیتی ۹۰۰۰ از مدیاتک به این سری اختصاص می‌یابند.

پیش‌تر در شایعات گفته شده بود که سری K50 به‌صورت پیش‌فرض از رابط کاربری MIUI 13 استفاده خواهد کرد. اما باید منتظر بمانیم تا ببینیم این رابط کاربری بر اساس اندروید ۱۲ ساخته می‌شود یا اندروید ۱۱. ردمی K50 که با دو اسم رمز Matisse و Rubens دیده شده احتمالا در مدل اول با دیمنسیتی ۹۰۰۰ از راه می‌رسد.

Redmi K40

مدل Matisse نمایشگر ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتزی خواهد داشت. این گوشی از پنل OLED استفاده می‌کند تا حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر هم داشته باشد. در قاب عقب دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی تعبیه می‌شود. سیستم خنک‌سازی دستگاه مکانیزم‌هایی دارد که این گوشی را در دسته موبایل‌های گیمینگ قرار می‌دهد. در نهایت شاید این دستگاه را با نام ردمی K50 گیمینگ پرو ببینیم.

دستگاه بعدی که Rubens نام دارد احتمالا ردمی K50 گیمینگ استاندارد خواهد بود که از دیمنسیتی ۷۰۰۰ استفاده می‌کند. این گوشی هم دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت اما دو لنز دیگر در کنار آن قرار می‌گیرد. مکانیزم خنک‌سازی این گوشی هم مشابه Matisse است.

متاسفانه تاکنون اطلاعاتی درباره مدل‌های مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰ یا اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به دست نیامده است. اما به محض این که اطلاعاتی در این باره منتشر شود حتما آن را به اطلاع شما خواهیم رساند.

منبع: ایسنا

ارسال دیدگاه