پایگاه خبری وب زوم
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
کد خبر: 8976
پ

اپیک گیمز به بهانه اشتباهات قاضی، خواستار تجدیدنظر در حکم دادگاه با اپل شد

اپیک گیمز، توسعه‌دهنده بازی فورتنایت در ادامه پرونده حقوقی خود با اپل، اکنون درخواست تجدیدنظر خود را در حوزه نهم دادگاه استیناف ایالات متحده آمریکا ارائه کرده. اپیک می‌گوید احتمالا قاضی در برخی تصمیم‌گیری‌ها اشتباه کرده است.

 

اپل و اپیک گیمز که از حکم نهایی پرونده خود راضی نبودند، تصمیم گرفته‌اند تا نسبت به آن اعتراض کنند. توسعه‌دهنده فورتنایت از دادگاه درخواست کرده بود تا اپل را مجبور به پشتیبانی از فروشگاه‌های شخص ثالث کند که در نهایت چنین تصمیمی گرفته نشد و همچنین اپل طبق حکم دادگاه بازی فورتنایت را از اپ استور خود حذف کرد.

«تیم سوئینی»، مدیر عامل اپیک گیمز در آن زمان اعلام کرد که این حکم «به معنای پیروزی توسعه‌دهندگان یا مصرف‌کنندگان نیست» و تایید کرد که مدت کوتاهی پس از صدور حکم درخواست تجدیدنظر خود را ارسال خواهند کرد. اکنون این شرکت در گزارش تجدیدنظر خود اشاره کرده که قاضی «یوون گونزالس-راجرز»، در برخی نتیجه‌گیری‌های خود از جمله اینکه اپل یک انحصارگر نیست، اشتباه کرده است یا خیر.

اپیک گیمز

تلاش دوباره اپیک گیمز برای کاهش محدودیت‌های اپ استور

اپیک گیمز در گزارش خود یک بار دیگر به اپ استور می‌پردازد و استدلال می‌کند که محدودیت‌ها و هزینه‌های استور اپل به کسب و کار توسعه‌دهندگان و مصرف‌کنندگان آسیب می‌رساند و همچنین استور اپل را غیرضروری می‌خواند. در بخشی از درخواست تجدیدنظر این شرکت آمده است: بدون این محدودیت‌ها، کاربران آیفون و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن می‌توانند از استورهای جایگزین استفاده کنند و کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌ها را به طور مستقیم از توسعه‌دهندگان دریافت کنند. توسعه‌دهندگان می‌توانند برای اپلیکیشن‌های خود مکانیسم‌های پرداخت دیگری با ویژگی‌های اضافی و هزینه‌های کمتر ارائه کنند. اپل از ارائه این گزینه‌ها به اپیک و سایر رقبا بالقوه جلوگیری می‌کند.

اپیک گیمز همچنین استدلال می‌کند که دادگاه به اشتباه تشخیص داده که اپل قانون ضدانحصاری شرمن را نقض نکرده است. در صورت تایید این موضوع اپل به عنوان یک انحصارگر شناخته می‌شود و احتمالا نتیجه نهایی دادگاه نیز بسیار متفاوت خواهد بود.

اپیک در درخواست تجدیدنظر خود یک بار دیگر برای اعلام حکم علیه اپل تلاش می‌کند و بسیاری از اسناد ارائه شده در ادامه درخواست به استدلال‌های اصلی شکایت اولیه می‌پردازد.

منبع: دیجیاتو

کلید واژه : اپل اپیک گیمز
ارسال دیدگاه