پایگاه خبری وب زوم

سرگرمی بازی

منتشر شده در تاریخ شنبه 4 مرداد 1399 ساعت 10:15

بازی ترسناک Medium معرفی شد

در جریان رویداد ایکس باکس نخستین نمایش از گیم پلی بازی ترسناک Medium نمایش داده شد که حال و هوایی شبیه به سری سایلنت هیل دارد.

 

استودیو Bloober Team به هنگام رونمایی از بازی ترسناک Medium اعلام کرد آن‌ها بازی‌شان را فقط برای ایکس باکس سری ایکس و پی سی منتشر خواهند کرد؛ زیرا کنسول‌های نسل هشتمی توان اجرای صحیح و مناسب این بازی را نخواهند داشت و حالا با انتشار نخستین نمایش گیم پلی بازی مدیوم می‌توان قضاوت کرد که آیا این بازی یک اثر کاملا نسل نهمی است یا خیر.

شخصیت اصلی این بازی ماریانا نام داد که می‌تواند با دنیای ارواح نیز ارتباط برقرار کند و شما در Medium با دو دنیای مرده‌ها و زنده‌ها برخورد خواهید داشت. در این بازی معماهای پیچیده و جالبی قرار گرفته که برای حل آن‌ها می‌بایست از اجزای محیط بهره بگیرید.

بر اساس ادعای Bloober Team دو دنیای بازی تفاوت‌های بسیار زیادی با یکدیگر دارند و آن‌ها را می‌توان دو جهان مجزا دانست. همچنین هنگام جابه‌جایی بین این دنیاها شاهد هیچ‌گونه بارگذاری نخواهیم بود.

بازی مدیوم در تعطیلات پایان سال میلادی برای ایکس باکس سری ایکس و پی سی از طریق استیم منتشر خواهد شد و از هم‌اکنون می‌توانید این بازی را پیش‌خرید کنید.

منبع: ویجیاتو