پایگاه خبری وب زوم

شرکت‌ها محصولات

منتشر شده در تاریخ شنبه 20 دی 1399 ساعت 15:58

نمایشگر گوشی‌های تاشوی سامسونگ در هوای سرد آسیب می بینند

گوشی‌های تاشو در طول یکسال گذشته پیشرفت‌های زیادی کرده‌اند که برای مثال می‌توان به محصولات سامسونگ اشاره کرد. با این وجود این گوشی‌ها در اول راه قرار دارند و باید برای حضور گسترده‌تر در بازار، برای چندین مشکل غلبه کنند. یکی از مشکلات، زمستان و هوای سرد است و بنابر گفته برخی کاربران، گوشی‌های تاشوی سامسونگ در هوای سرد دچار مشکل شده‌اند.

طبق گزارشی جدید، کاربران در سئول، پایتخت کره جنوبی از خرابی نمایشگر گوشی‌های تاشوی سامسونگ در روز جمعه خبر داده‌اند. در این روز دما در سئول به منفی ۱۸ درجه سلسیوس رسیده و کاربران ادعا کرده‌اند که تنها با باز کردن گوشی خود، نمایشگر آن‌ها آسیب دیده است.

این کاربران تصاویری از دستگاه‌های خود برای اثبات این ادعاها منتشر کرده‌اند، اما نمی‌توان بطور کامل چنین موضوعی را تایید کرد. این امکان وجود دارد که مشکل دیگری و نه سردی هوا موجب آسیب به نمایشگر این محصولات شده باشد.

امکان آسیب‌دیدگی گوشی‌های تاشو در دمای پایین ایده تازه‌ای نیست و هوای سرد باعث تغییر شکل بسیاری از مواد می‌شود. در این میان پنل‌های تاشو به علت نرمی بیشتر نسبت به نمایشگرهای مسطح و مستحکم، ساده‌تر تغییر شکل می‌دهند که همین موضوع آسیب دائمی آن‌ها را در پی دارد.

سامسونگ از سال گذشته میلادی شروع به استفاده از شیشه فوق نازک (UTG) برای محافظت از نمایشگر گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد ۲ کرده، با این حال همین لایه هم نمی‌تواند بطور کامل از آن‌ها در دمای پایین محافظت کند. علاوه بر این، گلکسی فولد اصلی فاقد چنین محافظی است که آن را بیشتر مستعد آسیب می‌کند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ نسبت به این مشکل از خود چه واکنشی نشان می‌دهد. شاید این کمپانی کره‌ای تصمیم به تعویض گوشی این کاربران در سئول بگیرد یا عوامل دیگری را دلیل این مشکل اعلام کند.

منبع: ایسنا