پایگاه خبری وب زوم

سرگرمی بازی

منتشر شده در تاریخ شنبه 27 دی 1399 ساعت 13:9

تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Hitman 3 اعلام شد

استودیوی IO Interactive تاریخ انتشار نسخه سوییچ بازی هیتمن ۳ را اعلام کرد که در حالت ابری و با نیاز به اتصال دائمی اینترنت اجرا خواهد شد.

بازی Hitman 3 از استودیوی آی او اینتراکتیو در ماه اکتبر سال گذشته میلادی برای نینتندو سوییچ معرفی شد. حالا تاریخ انتشار این نسخه از بازی نیز مشخص شده و جالب اینجاست که زودتر از چیزی است که تصور می‌شد، بازی هیتمن 3 در تاریخ ۲۰ ژانویه (چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹) و همزمان با سایر پلتفرم‌ها برای کنسول سوییچ منتشر خواهد شد.

البته که یک نکته مهم نیز در این خبر خوب وجود دارد و آن هم لزوم اتصال دائمی به اینترنت و اجرای بازی به شکل ابری (Cloud) روی کنسول است. درست مثل چیزی که در بازی Control شاهد آن بودیم، گرافیک بازی Hitman 3 برای سخت افزار کنسول کوچک نینتندو بیش از حد بالا است و به همین دلیل شاهد اجرای بازی در حالت ابری خواهیم بود. در واقع شما برای اجرای بازی جدید استویدیو IO روی کنسول قابل حمل نینتندو، باید به یک اتصال اینترنت سریع و کاملاً پایدار دسترسی داشته باشید.

نسخه کلاود بازی HItman 3

استودیوی IO Interactive با انتشار یک توییتر جدید ضمن تأیید تاریخ انتشار این بازی روی کنسول سوییچ، مجدداً به بازنشر تریلر مربوط به نسخه کلاود بازی هیتمن 3 پرداخته است. اما علاوه بر این، اطلاعات چندانی از این نسخه بازی ارائه نشده است. مثلاً مشخص نیست که طرفداران باید انتظار اجرای بازی با چه کیفیتی را داشته باشند. باتوجه به اینکه این بازی روی کنسول سوییچ استریم خواهد شد، بسیار بعید است که کیفیت اجرای این بازی روی کنسول نینتندو با سایر رقبا یکسان باشد. در واقع نباید انتظار اجرای بازی با کیفیت فول اچ دی و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را داشته باشید.

استودیوی آی او اینتراکتیو از زمان معرفی بازی Hitman 3 بیشتر روی ارتقاء جلوه‌های گرافیکی بازی تأکید داشته و حالا به نظر می‌رسد که کنسول محبوب سوییچ از این قابلیت محروم خواهد بود. ویدیوهای متعددی که توسط توسعه دهندگان این بازی منتشر شده، به بهبود عملکرد سیستم نورپردازی محیط بازی و فیزیک سطوح شفافی مانند سطح آب پرداخته و وعده کیفیت گرافیکی جذاب و پیشرفته‌ای را برای بازی جدید سری هیتمن می‌دهد. بنابراین باید منتظر ماند و دید که کاربران سوییچ تا چه مقدار از این پیشرفت‌ها بهره مند خواهد شد.

علاقه مندان به بازی Hitman 3 می‌توانند روی سایر پلتفرم‌های گیمینگ از جمله پی سی، پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و پلتفرم استریمینگ گوگل استیدیا نیز این بازی جذاب را تجربه کنند. نظر شما درباره آخرین قسمت از سه گانه هیتمن چیست؟

منبع: ایسنا