پایگاه خبری وب زوم

سرگرمی بازی

منتشر شده در تاریخ شنبه 27 دی 1399 ساعت 14:55

بازی A Way Out نزدیک به ۳.۵ میلیون نسخه فروش داشته است

جوزف فارس، سازنده‌ی بازی A Way Out، به‌تازگی اعلام کرد آمار فروش ۳.۵ میلیون نسخه‌ای از این بازی کاملا غیرمنتظره و شگفت انگیز بوده است.

جوزف فارس یکی از بازی‌سازهایی است که توانسته در چند سال اخیر در صنعت بازی شهرت گسترده‌ای را با ساختن بازی‌های خوبی چون A Way Out و بازی Brothers: A Tale of Two Sons برای خودش رقم بزند. جوزف فارس روش خاص خود را برای انجام کارها دارد و اظهارات اخیر او در مورد گیج کننده بودن نام‌گذاری ایکس باکس سری ایکس اس نیز بیانگر همین اخلاق او است. بااین‌حال نمیتوان منکر موفقیت روزافزون کارگردان بازی A Way Out و بازی بعدی او یعنی Takes Two شد.

فارس در گفت‌وگو اخیر خود با IGN، در مورد سختی‌های ساخت بازی A Way Out و اینکه چگونه هیچ کس، حتی استودیو EA، تصور نمی‌کرد که این بازی بتواند در فروش خود موفق باشد، صحبت کرد. او در اینباره گفت: من وقتی به چیزی اعتقاد دارم، هیچ چیز نمی‌تواند من را متوقف کند. بدیهی است که هیچ کس امیدی به بازی A Way Out نداشت. حتی استودیو EA هم فکر نمی‌کرد که این بازی فروش کند. اگرچه آن‌ها هنوز به خود من ایمان داشتند اما من اهمیتی نمی‌دادم. من مطمئن بودم که این اتفاق خواهد افتاد.

فارس در ادامه تأیید کرد که بازی کووآپ A Way Out چیزی نزدیک به سه و نیم میلیون نسخه فروش داشته است. او در این‌باره گفت: «این اعداد برای یک تیم کوچک ۳۰، ۳۵ نفره دیوانه کننده است. تعداد سه و نیم میلیون واحد فروخته شده به این معنا است که تقریباً هفت میلیون نفر این بازی را تجربه کرده‌اند که واقعا شگفت انگیز است.» بازی A Way Out به‌دلیل ماهیت کوواپ بودن خود و عدم وجود هرگونه قابلیت مچ میکینگ بی همتا بود و توانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد. 

 بازی بعدی استودیو Hazelight یعنی بازی It Takes Two یک ماجراجویی کووآپ دیگر است که حال و هوایی سرگرم کننده‌تر و خیالی‌تر دارد. در این بازی یک زوج متاهل که قصد دارند طلاق بگیرند، ناگهان به عروسک تبدیل می‌شوند و برای زنده ماندن باید با یک دیگر همکاری کنند. تمرکز این بازی بیشتر روی پلتفرمینگ و حرکات اکشن پرسرعت است.

بازی It Takes Two در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۰ (۲۶ مارس ۲۰۲۰)  برای کاربران پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس | اس و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. 

منبع: زومجی