پایگاه خبری وب زوم

شرکت‌ها محصولات

منتشر شده در تاریخ شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 14:1

رونمایی شیائومی از تلویزیون‌های ارزان قیمت با بدنه فلزی

شیائومی جدیدترین تلویزیون‌های خود را برای بازار چین معرفی کرد. تلویزیون‌های Mi TV EA 2022 در ۷ مدل راهی بازار می‌شوند که اگرچه از طراحی مشابه بهره می‌برند، اما مشخصات آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارد.

 

تمام تلویزیون‌های این سری بدنه فلزی یکپارچه و پنل LCD با نور LED دارند. رفرش ریت این نمایشگر به ۶۰ هرتز می‌رسد و زاویه دید آن هم برابر ۱۷۸ درجه است. با این وجود، رزولوشن پنل تمام مدل‌های این سری یکسان نیستند و البته تفاوت‌هایی در اسپیکرها، چیپست و رم این محصولات هم به چشم می‌خورد.

تمام تلویزیون‌های Mi TV EA 2022 شیائومی دارای پورت‌های ورودی و خروجی یکسان هستند و از سیستم‌ عامل MIUI for TV 3.0 بهره می‌برند.

مدل پایه این سری نمایشگر ۳۲ اینچی با رزولوشن اچ دی دارد. دو مدل ۴۰ و ۴۳ اینچی دارای رزولوشن فول اچ دی هستند و نمونه‌های مجهز به نمایشگر ۵۰، ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی دارای رزولوشن ۴K هستند.

مدل‌های اچ دی و فول اچ دی به پردازنده ۶۴ بیتی و دو هسته‌ای Amlogic مجهز شده‌اند که دارای دو هسته Cortex-A53 و پردازشگر گرافیکی Mali-450 MP2 است. این مدل‌ها همچنین ۱ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی و دو اسپیکر ۸ واتی دارند.

 

تلویزیون‌های Mi TV EA 2022

مدل‌های مجهز به پنل ۴K دارای پردازنده ۶۴ بیتی و ۴ هسته‌ای Amlogic هستند که از ۴ هسته Cortex-A53 و پردازشگر گرافیکی Mali-G31 MP2 بهره می‌برد. شیائومی برای این محصولات ۱.۵ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی و دو اسپیکر ۱۰ واتی درنظر گرفته است.

تمام تلویزیون‌های Mi TV EA 2022 از وای فای، بلوتوث، دو پورت HMDI، دو پورت USB، یک پورت AV، پورت اترنت، یک پورت S/PDIF و یک پورت ATV/DTMB بهره می‌برند.

قیمت مدل‌های مختلف جدیدترین تلویزیون‌های شیائومی به شرح زیر است:

تمام این محصولات غیر از مدل ۷۵ اینچی از تاریخ ۵ اردیبهشت وارد بازار می‌شوند.

منبع: دیجیاتو