پایگاه خبری وب زوم

شرکت‌ها محصولات

منتشر شده در تاریخ سه شنبه 5 مرداد 1400 ساعت 14:54

انتشار تصاویر زنده سرفیس دوئو ۲ با دوربین اصلی سه‌گانه

مایکروسافت نتوانست با سرفیس دوئو (Surface Duo) به موفقیتی که می‌خواست دست پیدا کند، در نتیجه حالا مشغول کار روی نسل دوم این گوشی است. به‌تازگی تصاویری از سرفیس دوئو ۲ منتشر شده که در قاب عقبش دوربین سه‌گانه‌ای با چینش عمودی را می‌بینیم.

 

سرفیس دوئو ۲ از نظر طراحی شباهت بالایی به نسخه قبلی دارد و دارای دو نمایشگر است که با یک لولای ۳۶۰ درجه‌ای به یکدیگر وصل شده‌اند. در قاب عقب این دستگاه ماژولی مستطیلی شکل دیده می‌شود که سیاه رنگ است و از سه لنز میزبانی می‌کند. این سه لنز احتمالا تله‌فوتو، فوق عریض و استاندارد خواهند بود.

 

سرفیس دوئو ۲

دکمه پاور در سمت راست بدنه سرفیس دوئو ۲ دارای حسگر اثر انگشت است. طبق شایعات این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد و این بار با پشتیبانی از NFC به بازار می‌آید. این تصاویر نشان می‌دهند که درگاه USB-C در پایین نمایشگر سمت راست دستگاه قرار گرفته است.

با وجود اینکه سرفیس دوئو ۲ از نظر ظاهری تغییر خاصی نسبت به سرفیس دوئو قبلی نخواهد داشت، اما ممکن است شاهد افزایش اندازه نمایشگر این دستگاه باشیم. مایکروسافت حتی شاید اندازه حاشیه‌های اطراف صفحه را کاهش دهد. این گوشی در دو رنگ سفید و مشکی به بازار خواهد آمد.

 

سرفیس دوئو ۲

نسل قبلی سرفیس دوئو با نمایشگر دوگانه خاص خود مشکلات نرم‌افزاری زیادی داشت و کاربران را با باگ‌های زیادی در زمینه چندوظیفگی و ژست‌ها روبرو کرد. حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم مایکروسافت در نسل دوم این دستگاه چه تغییراتی را برای ارتقای تجربه کاربری اعمال می‌کند.

نکته مهم بعدی این است که آیا این محصول با قیمتی مشابه نسل اول سرفیس دوئو وارد بازار می‌شود یا ارزان‌تر خواهد بود. البته با توجه به اینکه سخت‌افزارهای این دستگاه قوی‌تر از نسل قبلی است، حتی شاید شاهد افزایش قیمت سرفیس دوئو ۲ هم باشیم. انتظار داریم که مایکروسافت گوشی جدید خود را در سپتامبر یا اکتبر امسال معرفی کند.

منبع: دیجیاتو