پایگاه خبری وب زوم

شرکت‌ها فناوری های نوین

منتشر شده در تاریخ چهارشنبه 10 شهریور 1400 ساعت 12:42

انتشار نسخه بتای رابط کاربری One UI 4 برای سری گلکسی S21 در ماه جاری میلادی

چندین هفته از معرفی اندروید ۱۲ می‌گذرد و حالا در مرحله آزمایشی قرار دارد، با این حال تولیدکنندگان به آن دسترسی پیدا کرده‌اند و به صورت بتا آن را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند. حالا سامسونگ اعلام کرده رابط کاربری One UI 4 مبتنی بر اندروید ۱۲ را در ماه جاری میلادی برای کاربران سری گلکسی S21 منتشر می‌کند.

 

سامسونگ این موضوع را در یکی از انجمن‌هایش اعلام کرده و اگرچه به ماه سپتامبر اشاره کرده، اما تاریخ دقیق انتشار آن را نمی‌دانیم. کره‌ای‌ها گفته‌اند به‌زودی رابط کاربری One UI 4 را در اختیار کاربران گلکسی S21 قرار می‌دهند.

گوشی‌های سری گلکسی S21 جدیدترین پرچمدارهای سری گلکسی S هستند، بنابراین دریافت زودتر بتای One UI 4 توسط آن‌ها جای تعجبی ندارد. با این وجود کره‌ای‌ها در آینده اندروید ۱۲ و One UI 4 را برای شمار بالایی از محصولاتشان منتشر خواهند کرد.

انتظار می‌رود پس از سری گلکسی S21، نوبت به گوشی‌های تاشو و سری گلکسی نوت ۲۰ برسد. در ادامه احتمالا کاربران سری گلکسی S20‌ آن را دریافت خواهند کرد.

رابط کاربری One UI 4

انتظار می‌رود One UI 4 تغییرات چشمگیری را در رابط کاربری سامسونگ ایجاد کند و شامل طراحی بصری تازه، آیکون‌های جدید و همچنین رنگ‌های سازگار با تم در بخش‌های مختلف باشد. سامسونگ همچنین با قابلیت Knox امنیت سیستم عامل محصولاتش را افزایش می‌دهد و به بهبود آن ادامه خواهد داد.

با انتشار نسخه بتای One UI 4 می‌توانیم به قابلیت‌های بیشتر آن پی ببریم و ببینیم سامسونگ چه برنامه‌ای برای رابط آینده محصولاتش دارد.

در حال حاضر اندروید ‍۱۲ در مرحله بتا قرار دارد و احتمالا در پاییز گوگل نسخه نهایی‌اش را منتشر می‌کند و شرکت‌ها به مرور آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. انتظار می‌رود با انتشار نسخه نهایی، لیست رسمی این دستگاه‌ها از سوی کمپانی‌ها منتشر شوند، البته کاربران برخی دستگاه‌ها از چند هفته پیش مشغول کار با نسخه آزمایشی این سیستم عامل هستند.

منبع: دیجیاتو