پایگاه خبری وب زوم

جهان

منتشر شده در تاریخ شنبه 9 فروردین 1399 ساعت 15:26

کسب و کارهای بلاک چینی با وجود رکود اقتصادی در حال رشد هستند!

تریلیون ها دلار به بازار جهانی تزریق شده است تا اقتصاد جهانی احیا شود. نرخ بیکاری در آمریکا اخیرا به بالاترین مقدار خود در تاریخ رسید.

به نظر می‌رسد کل جهان به غیر از بلاک چین در حال فروپاشی است

علیرغم کاهش اخیر قیمت ارزهای دیجیتال، کراکن یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال آمریکا به دنبال افزایش ۱۰ درصدی نیروی کار خود است.

تیم صرافی کراکن که در حال حاضر ۸۰۰ عضو دارد به دنبال استخدام ۶۷ نفر دیگر در هفته‌های آتی است. بسیاری از فرصت‌های شغلی جدید برای افرادی است که مهارت‌های حرفه‌ای در زمینه علوم انسانی دارند.

وب سایت Indeed.com قبل از گزارش اولین مورد مبتلا به ویروس کرونا بیان کرده است تقریبا ۱۱۴.۵ شغل مرتبط با بلاک چین به ازای هر یک میلیون نفر وجود دارد. این رقم تا فوریه ۲۰۲۰ تقریبا ۳ درصد افزایش یافت و به ۱۱۸.۴ شغل به ازای هر یک میلیون نفر رسید.

افزایش خوش‌بینی در صنعت بلاک چین علیرغم رکود جهانی

متخصصان صنعت بلاک چین در خصوص بازار ارزهای دیجیتال خوش بین هستند. جیهان وو (Jihan Wu) موسس بیت مین، طی مصاحبه‌ای به بیان نظرات خود در خصوص روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال طی سال آتی پرداخت. او گفت:

دو دلیل برای این موضوع وجود دارد. دلیل اول این است که از تجربه‌های به دست آمده از کشور چین و کشورهای همسایه آن می‌توان گفت که ویروس کرونا طی ۲ ماه آتی قابل کنترل است.

دلیل دوم نیز این است که کشورهای سراسر جهان در حال پذیرش سیاست‌های پولی تسهیل‌سازی کمی هستند.

تایلر وینکلووس (Tyler Winklevoss) موسس صرافی ارز دیجیتال جمینای نیز در توییتر بیان کرد بیت کوین تنها واکسن جهان است که می‌تواند شما را از بیماری چاپ پول مصون نگه دارد.

کوین تلگراف گزارش داده بود که بلاک چین مهارتی است که همراه با رایانش و محاسبات ابری و هوش مصنوعی، بیشترین تقاضا در سال ۲۰۲۰ را خواهند داشت.

منبع : میهن بلاک چین