پایگاه خبری وب زوم
جمعه 7 اردیبهشت 1403
کد خبر: 1120
پ

طراحی و مشخصات آنر X10 5G فاش شد

با انتشار اطلاعات و تصاویر مختلفی از آنر X10 5G، طراحی و مشخصات آن فاش شد.

 گوشی آنر X10 5G برای عرضه در ۲۰ مه هفته آینده برنامه‌ریزی شده است. جدیدترین اطلاعات فاش شده از این دستگاه به ما یک نگاه کلی به طراحی رسمی آنر X10 5G ارائه می‌دهد. ما اکنون می‌دانیم که این دستگاه با دوربین پاپ‌آپ همراه خواهد بود و در رنگ‌های آبی و سفید که روی آن‌ها الگوی خاصی طراحی شده به فروش می‌رسد. در پنل پشتی این دستگاه نیز ما یک دوربین مستطیلی سه‌گانه مشاهده می‌کنیم.

اطلاعات منتشر شده از گوشی جدید آنر

البته این تنها اطلاعاتی نیست که ما از این گوشی هوشمند جدید در دست داریم. این تلفن همراه همچنین در سایت فروشگاه Vmall نیز دیده شده و اطلاعات دیگری از طراحی آن به دست ما رسیده است. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و مشخصات دیگر گوشی آنر X10 5G به دست ما نرسیده است.

 

فهرست مشخصات آنر X10 5G

در خبری دیگر یکی از افشاگران دنیای فناوری صفحه‌ای از مشخصات این دستگاه را منتشر کرده است. در اطلاعات به دست آمده از این صفحه ما تمام رنگ‌هایی که آنر X10 5G خواهد داشت را فهمیده‌ایم. اطلاعات فاش شده توسط این فرد، مشخصاتی که پیشتر از صفحه نمایش ال‌سی‌دی ۶.۶۳ اینچی فول‌اچ‌دی‌پلاس این دستگاه منتشر شده بود را تائید می‌کند. نمایشگر تلفن مذکور دارای نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی است.

پنل پشتی این گوشی میزبان یک دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی IMX600y سونی است. این سنسور توسط یک لنز ثانویه اولترا واید ۸ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. همچنین یک ماژول ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز در آن وجود دارد که این سه‌گانه را تکمیل می‌کند.

در ادامه فهرست فاش شده از مشخصات آنر X10 5G را مشاهده می‌کنید:

مشخصات آنر X10 5G

ما همچنین می‌توانیم مشاهده کنیم که این دستگاه ضد آب و ضد گرد و غبار است و از رابط کاربری MagicUI 3.1.1 روی اندروید ۱۰ استفاده خواهد کرد. تراشه استفاده شده در گوشی جدید آنر Kirin 820 5G است که توسط یک رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸ گیگابایتی همراهی می‌شود. البته کاربران می‌توانند با کارت حافظه میزان حافظه دستگاه خود را افزایش دهند. انتظار می‌رود که باتری این گوشی ۴۳۰۰ میلی‌آمپری باشد و از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کلید واژه : وب زوم آنر آنر X10 5G
ارسال دیدگاه