پایگاه خبری وب زوم
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
کد خبر: 17271
پ

تلاش فیس‌بوک برای جذب کاربران جوان با توسعه ربات‌های هوش مصنوعی

شرکت متا، صاحب اپلیکیشن و وب‌سایت فیس‌بوک این روزها کار بر روی توسعه ده‌ها چت ربات شخصی هوش مصنوعی را به عنوان راهی برای جذب کاربران جوان آغاز کرده است.

شرکت متا، صاحب اپلیکیشن و وب‌سایت فیس‌بوک این روزها کار بر روی توسعه ده‌ها چت ربات شخصی هوش مصنوعی را به عنوان راهی برای جذب کاربران جوان آغاز کرده است.

به گزارش سرویس بین‌الملل سیتنا، به گفته منابع آگاه، متا در حال کار بر روی آزمایش ربات‌های هوش مصنوعی به دست کارمندان است و جزئیات را در کنفرانس Meta Connect که از چهارشنبه آینده آغاز می شود، اعلام خواهد کرد.

بعلاوه، طبق گفته وال استریت ژورنال، ربات‌ها قرار است به‌عنوان وسیله‌ای برای تقویت تعامل با کاربران استفاده شوند، به‌ویژه از آنجایی که برخی از آنها مهارت‌های مرتبط با بهره‌وری مانند توانایی کمک به برنامه‌نویسی یا کارهای دیگر را نیز دارند.

این تصمیم در چارچوب برنامه متا برای جذب نوجوانانی است که در دوره اخیر اسیر تیک تاک شده‌اند.

این شرکت واقعاً علاقه دارد کاربران جوان و نوجوان را به خود جذب کند، به‌ویژه پس از ظهور اپلیکیشن چینی تیک تاک که در دو سال گذشته بسیاری از نوجوانان را به سمت خود کشانده است.

این هدف آن قدر برای متا مهم بود که باعث شد مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا در اکتبر ۲۰۲۱ بگوید این شرکت به جای بهینه‌سازی خدمات برای افراد مسن، قصد دارد اولویت‌های خود را از نو بر اساس جوانان و نوجوانان تعیین کند.

شایان ذکر است که از نوامبر گذشته که ChatGPT راه اندازی شد، متا کار بخش های هوش مصنوعی خود را دوباره بر روی استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی مولد در برنامه های مختلف این شرکت متمرکز کرده است.

کلید واژه : فیس بوک متا
ارسال دیدگاه