پایگاه خبری وب زوم
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
کد خبر: 17472
پ

تلاش شرکت سامسونگ ویتنام به منظور صادرات 57 میلیارد دلاری در سال جاری

مسئول تامین مالی شرکت سامسونگ ویتنام طی دیداری با نخست وزیر ویتنام اعلام کرده که این شرکت تلاش دارد که 57 میلیارد دلار از محل صادرات در سال جاری درآمد کسب کند.

مسئول تامین مالی شرکت سامسونگ ویتنام (زیرمجموعه شرکت سامسونگ) در دیدار با نخست وزیر ویتنام اعلام کرده است که شرکت متبوع وی تلاش دارد که میزان 57 میلیارد دلار از محل صادرات در سال جاری درآمد کسب نماید.

به گزارش سیتنا، وی وعده داده است گروه سامسونگ، ویتنام را در مسیر توسعه این کشور همراهی نماید.

نخست وزیر ویتنام ضمن تبریک دستاوردهای تجاری این شرکت در 9 ماهه ابتدای سال جاری با درآمدزایی 48 میلیارد دلاری و صادرات 42 میلیارد دلاری، ابراز داشته است این شرکت مشارکت و سهم مهمی در تجارت خارجی ویتنام با جهان دارد.

وی اعلام داشته پروژه‌های شرکت سامسونگ ویتنام به تغییر ساختار اقتصادی، توسعه صادرات، توسعه صنایع حمایتی، اشتغال‌زایی و مشارکت در توسعه اقتصادی ویتنام کمک بزرگی نموده است.

وی از سرمایه‌گذاری شرکت سامسونگ در زمینه تحقیق و توسعه آموزش منابع انسانی استقبال کرده است.

نخست‌وزیر ویتنام وعده داده است تمامی چالش‌ها و مشکلات شرکت سامسونگ ویتنام که بتواند در چارچوب قانون، پیگیری و حل و فصل نماید، دنبال خواهد نمود.

وی ابراز امیدواری کرده است شرکت سامسونگ همچنان به ویتنام به عنوان پایگاه استراتژیک تولیدی خود نگریسته و مرکز تحقیق و توسعه و افزایش تولید محصولات اصلی برای بازارهای بین‌المللی ادامه دهد. سامسونگ 18 میلیارد دلار در ویتنام سرمایه گذاری نموده است و در نظر سرمایه‌گذاری خود را به 20 میلیارد دلار برساند.

ارسال دیدگاه